Ny video fra Trygg Trafikk

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Har delt den på facebook :) Viktig, ser mange barn fester seg selv.. Inkl. mine tantebarn... Med selene feil vei, slakke, med vinterdress osv... Grøss, at de aldri lærer.

Har delt den på facebook :) Viktig, ser mange barn fester seg selv.. Inkl. mine tantebarn... Med selene feil vei, slakke, med vinterdress osv... Grøss, at de aldri lærer.
Man får bare fortsette å dele og informere, så får vi håpe at det synker inn sakte og sikkert. Mange voksne er så slappe med å sikre seg selv også, skjønner ikke det. Kjører ikke en cm uten belte på.

Den skal deles. Vesla får ikke ta på beltet sitt selv.

• Liker
Reactions: BMC
Jeg har delt den på FB. Altfor mange lar barna feste seg selv i beltestolen uten å kontrollere hvordan beltet er festet og strammet til!

Eldste her fester seg selv, men vi sjekker alltid ;-)

Og han er veldig opptatt av at det skal være riktig. Føler han noe er feil så sier han fra før vi rekker å sjekke.

• Liker
Reactions: BMC
Jeg blir dårlig av å se hvor brutalt dukkene slenges fram med feil sikring. Skjønner ikke at folk kan gamble med noe slikt...

Jeg fester faktisk min gutt på drøyt åtte år, så på dette området har jeg god samvittighet, heldigvis. Kjempeviktig påminnelse! :)

Back
Topp