M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom den ut i dag? og i såfall, bare til apple foreløbig?
For bildet babyverden delte på siden sin i dag av appen.. det er slik min ser ut nå og har gjort det en liten stund allerede? (jeg har android-tlf)
Samme her!jeg har fått oppdatering og har oppdatert den, men den virker ikke..kan logge på, men så bare slår den seg av..
Her ogjeg har fått oppdatering og har oppdatert den, men den virker ikke..kan logge på, men så bare slår den seg av..
Kom den ut i dag? og i såfall, bare til apple foreløbig?
For bildet babyverden delte på siden sin i dag av appen.. det er slik min ser ut nå og har gjort det en liten stund allerede? (jeg har android-tlf)
Jeg har reinnstallert og oppdatert mobilen, men min har blitt super treg, og helt håpløs å være inne på etter jeg gjorde det! Slitsomt og irriterende
- Flittig bruker av app'en![]()
Og skal man gå ut i fra svangerskapslengde på 40+2 eller 40+3? For den forrige gikk ut i fra 40+3, som jeg trodde var det nye, men etter jeg oppdaterte så er den tilbake på 40+2?
- Flittig bruker av app'en![]()
Sitter på iOS.Sitter du på IOS eller android?
Det er foreløpig bare IOS som er oppdatert. Android er på vei, men jeg våger ikke si noe om hvor lenge det er til den er her.
Jeg fikk en oppdatering til i går eller forrigårs, men det var jo bare en bitteliten forskjell som jeg kunne se hvertfall. Og det var hvordan det så ut på forsiden.
Hva er denne store oppdateringen som det er snakk om da?![]()