Ny vekstkontroll i morgen :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
I morgen er det ny vekstkontroll og mannen skal endelig være med :)
Kjenner at eg både gleder og gruer meg,gleder meg til å se lille trille igjen og gruer meg for å få høre at hun har blitt ytterligerer større!!!
Krysser fingrene for at det går fint :)

Eg og vil!! Kjenne eg har litt panikk etter de sa ho låg 18% øve gjennomsnittet, håpe d e feil! :P

vente ei tulle 20 Juli ♡

Håper det går bra:)

termin 21.07.2013

Eg og vil!! Kjenne eg har litt panikk etter de sa ho låg 18% øve gjennomsnittet, håpe d e feil! :p

vente ei tulle 20 Juli ♡

Fekk du ikkje komme på ny?? Mi lå sist 16% over og skal som sagt tilbake i morgen..

Lykke til :) deilig å ha med sin kjære på slik. Jeg skal tilbake på vekstkontroll på torsdag. Min kjære var med forrige gang, men på alle de andre og på torsdag må jeg dra alene da jeg er gressenke... Min lå lenge MYE over snittet, men forrige han var han "bare" 15 % over.

Termin 30 juli

Spennende :) Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Lykke til!

Eg og vil!! Kjenne eg har litt panikk etter de sa ho låg 18% øve gjennomsnittet, håpe d e feil! :P

vente ei tulle 20 Juli ♡
4200 er jo en god størrelse;) det er min Max grense, så viser hun seg p bli så stor blir det ks. De mener at store babyer i utgangspunktet ikke er noe problem, men det blir et problem når de kommer fort;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Eg fikk beskjed om at min låg 12% øve.. altså rundt 4000g. .. huff. . Fyste veide 3388g så mulig dette blir litt anderledes...:confused:

Lykke til :)

Netopp laget en tråd om det ;)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Back
Topp