ny undersøkelse viser at....

*mammsen*

Betatt av forumet
nybakte foreldre kan miste inntil to måneders søvn det første året de er foreldre,skriver BBC på nettet.en ny undersøkelse viser at en tredjedel av de spurte mister 90minutters søvn per natt,noe som tisvarer å miste en hel natts søvn hver eneste uke. hver femte svarte at de ble vekket minst fire ganger per natt den første måneden de hadde spebarn i huset. det er førstegangsforeldrene som i størst grad plages av at de ikke får sove[:-]

ikke rart vi er trøtte og slitne om dagen[8D]  

Jeg er våken i alle fall et par ganger i løpet av natten, men er mindre trøtt nå, enn før jeg ble gravid og mamma! [:)]

Men det er nok som det står... Man mister mange netter med søvn tilsammen ja!

Jenta mi sover stort sett hele natten - deilig!! [:)][:)] Så jeg var også mye mere trøtt når jeg var gravid - da sov jeg dårlig da...[:'(]

heldige dere[;)] min lille sønn våkner i 3-4 tiden som han alltid har gjort..så sover han videre til 6-7,så gir jeg han mat igjen,så sover han igjen til 9.å ikke et minutt lenger[8D] tror det er mest av vanesak,ikke alltid han er sulten,han drikker gjerne 3-4 slurker og sovner gjen...ganske irreterende til tider..om jeg prøver å stappe i han tutten uten å gi han mat,da våkner han etter 15 min igjen[:'(]
noen tips på hvordan jeg kan gjøre det? begynnte deres unger å sove rundt av seg selv? noen mener jo at en kan gi de litt vann om de våkner..men er han ikke litt liten til det enda?

ORIGINAL: *mammsen*

heldige dere[;)] min lille sønn våkner i 3-4 tiden som han alltid har gjort..så sover han videre til 6-7,så gir jeg han mat igjen,så sover han igjen til 9.å ikke et minutt lenger[8D] tror det er mest av vanesak,ikke alltid han er sulten,han drikker gjerne 3-4 slurker og sovner gjen...ganske irreterende til tider..om jeg prøver å stappe i han tutten uten å gi han mat,da våkner han etter 15 min igjen[:'(]
noen tips på hvordan jeg kan gjøre det? begynnte deres unger å sove rundt av seg selv? noen mener jo at en kan gi de litt vann om de våkner..men er han ikke litt liten til det enda?

Hun begynte å sove rundt helt av seg selv. Den ene storebroren hennes hadde et nattmåltid fram til han var over 8 mnd gammel han.... Det er helt normalt at sønnen din våkner for å få mat om natten, er jo bare en gang om natten også! Jeg tror det er for tidlig å gi vann jeg - veldig vanlig at de trenger nattmåltid [:)].

Back
Topp