Ny ultralyd

Anita89

Elsker forumet
Sitter her og venter på at jeg kan reise til sykehuset for å få skjekket lillegutt igjen. Legen var litt usikker på om han lå i hodeleie, så hun sendte henvisning til sykehuset. Jordmor er sikker på at han ligger i hodeleie. Så gleder meg utrolig mye til å se hvor stor han er blitt nå:D

uansett kjekt å få se lillegutt en gang til :) forsikre deg om at alt er bra!
den ligger sikkert i hodeleie siden JM tror det! Tenker at ho nok er meir dreven på å finne ut sont enn en allmenlege:)
men uansett greit å få tatt en skjekk.

eg har fått vite at min foreløpig er en stjernekikker.. men de satser på at den roterer under fødselen.. håper det!!!

Da er ultralyden overstått og han lå med hode ned:D Han var også 3272, så nå kan han vel egentlig bare komme til verden :P

Anita89 skrev:
Da er ultralyden overstått og han lå med hode ned:D Han var også 3272, så nå kan han vel egentlig bare komme til verden :P

Så bra :)) Alt klart til fødings :))

Ra2 skrev:

Anita89 skrev:

Så bra :)) Alt klart til fødings :))

Jess nå bør han helst bare komme. Er så sykt lei av å ha skikkelig vonde menssmerter. Så vil helst bare bli ferdig nå :P

Back
Topp