Ny ultralyd uke 9+1

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Huff, skulle ikke være nødvendig, men jeg bare Måååå se lille knøttet snart igjen og se at alt er bra ❤️ tenkte at hvis jeg nå tar i uke 9 også i uke 11, så går ukene til uke 12 mye raskere ;) Vet at alt er bra, så jo det i går, men kan ikke noe for det..., bare må ha nok en forsikring om 2 uker..., bare sånn for og være helt sikker!

Last edited:
31år her og førstegangsgravid, med unntak av MA våren 2014. Er helt med på det du sier. Jeg er så psyko at jeg våger nesten ikke å si hvor mange ganger jeg har vært på ul til nå :))

Huff, skulle ikke være nødvendig, men jeg bare Måååå se lille knøttet snart igjen og se at alt er bra ❤️ tenkte at hvis jeg nå tar i uke 9 også i uke 11, så går ukene til uke 12 mye raskere ;) Vet at alt er bra, så jo det i går, men kan ikke noe for det..., bare må ha nok en forsikring om 2 uker..., bare sånn for og være helt sikker ;) Utrolig hvor mye mer skrullete man skal bli fra alderen 18 og 19 til 37 år... Den gang var alt en selvfølge at ting var bra, og jeg trur ikke jeg hadde en eneste bekymring, mens i dag er jeg kronisk bekymra!! Men på en annen side, så har vi jobba hardt og lenge for dette, og tar ikke ting som en selvfølge lenger ❤️
Skjønner deg godt! Jeg er så glad jeg skal på ny UL om bare 1 1/2 uke:)

Jeg har hatt to ultralyder til nå. Veldig betryggende. Gyn forklarte også hvorfor han mente at ting så "bra ut" (plommesekk og mengde fostervann blant annet). Jeg ble betrygget av det. Nå skal vi på utvidet UL på Riksen i uke 12. Det blir veldig spennende!

Back
Topp