Ny ultralyd idag:)

Så gøy, gratulerer! <3

Kjenner jeg er glad jeg har bestilt ekstra ul om 2 uker :P hihi

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer!

Nærmer seg en mnd til OUL her, 24. Juni.... Ikke vært på tidlig UL så gleder meg :-) lenge å vente men da satser jeg på det blir ekstra stas når dagen endelig kommer :-)

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Deilig og kunne utelukke er kjønn når det kommer til navnediskusjon, itillegg er jeg kjempeglad for alle barnebunader, dåpskjoler og andre ting som har blitt spart på i familien som kan brukes :). Gikk veldig opp for meg igår at jeg skal bli mamma og det er en utrolig artig følelse <3.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så gøy! Gratulerer :) tror du er førsre som vet kjønnet her:)

Så gøy! Gratulerer :) tror du er førsre som vet kjønnet her:)

Har termin tidlig i November så er sikkert derfor! Dere andre kommer nok som perler på en snor også :):):) for de som ønsker da. Var så moro å endelig få vite:) jeg tok jo fullstendig feil, var overbevist om at det var en gutt!

Gratulerer så mye! :D

Har termin tidlig i November så er sikkert derfor! Dere andre kommer nok som perler på en snor også :):):) for de som ønsker da. Var så moro å endelig få vite:) jeg tok jo fullstendig feil, var overbevist om at det var en gutt!

Har oul på fredag, så håper vi får se da! Overbevist om gutt selv, men er jo 50/50 det :P stas å vite! Spes pga navnediskusjonene her;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp