Ny ultralyd i morgen!!!

moccamint

Elsker forumet
Jeg gruer meg så utrolig til ultralyd i morgen. Fikk se liv 6+2, og er 8+5 i morgen, men jeg har en veldig dårlig følelse. Jeg er så utrolig redd :( Hadde en MA for tre-fire måneder siden, og jeg vet ikke om jeg takler å få den beskjeden igjen.

Måtte bare lette tankene litt...

Ønsker deg masse lykke til! Husk at denne gangen har du fått progesterontilskudd denne gangen :)

Lykke til.. Går nok godt skal du se ☺️

Masse lykke til, husker at du gruet deg sist gang da du var 6+2 og hadde en dårlig følelse men det gikk jo helt fint, så det gjør nok det nå også :-)

Men skjønner hva du mener, har hatt en MA selv, og skal på UL når jeg er 9+2 og gru/gleder meg, husker jo den forferdelige følelsen jeg fikk da de ikke fant noen hjertelyd. Men prøver å tenke at det skal gå helt fint denne gangen :-)
Kan jo ikke skje to ganger :-)

Kjenner den følelsen ja, men du har sett at det slo et hjerte inni der, så jeg tror dette går veldig fint.
Kjempe klem.

Tusen takk dere <3 Blir en lang kveld, natt og morgen. Håper jeg har gode nyheter i morgen, og får fortsette å være her :)

Masse lykke til, moccamint! Du skal se dette går bedre enn du tror! :)

Jeg hadde dårlig følelse da jeg var på ul i 8+6, men jaggu fikk jeg ikke se et bankende hjerte allikevel :)

Ønsker deg masse lykke til i morgen :) Du skal se det går veien denne gangen :)

Jeg var på kontroll i går, var veldig nervøs og redd før jeg skulle inn, kjenner det veldig på kroppen i dag, stiv og støl i all muskulatur, kjennes ut som jeg har vært på den lengste joggeturen :wtf: Men, det gikk veldig bra, den lille hadde det kjempefint, og har vokst mye på 1 uke :D

Takk :) blir helt rørt av all støtten her inne. De siste ukene hadde vært tunge uten forumet. Har alltid trodd at det skulle gjøre meg mer bekymret, men denne gangen har det vært helt motsatt og dere har gjort meg trygg hver gang jeg har hatt behov for det :) Takk igjen :-*

Lykke til i morgen :)

Jeg gruer meg så utrolig til ultralyd i morgen. Fikk se liv 6+2, og er 8+5 i morgen, men jeg har en veldig dårlig følelse. Jeg er så utrolig redd :( Hadde en MA for tre-fire måneder siden, og jeg vet ikke om jeg takler å få den beskjeden igjen.

Måtte bare lette tankene litt...

Skjønner duber bekymret men det kommer nok til å gå kjempebra!! Du har all statistikk på din side :D

Lykke til! Gleder meg til å høre at alt var bra med knøttet :)

Masse lykke til :) Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden :)

Back
Topp