Ny ultralyd i morgen... :) **Oppdatert**

AlliMac86

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Ja, da er det tid for en ny ultralyd i morgen.. Blir spennende å se om det er en, eller om det er to huleboere inni magen min.. :D

Tiden har gått såååå treigt... Så jeg er glad dagen straks er her Blir godt å få et svar, er jo godt å vite :)

Da har vi vært på ultralyd, og alt ser veldig bra ut! Jeg har en huleboer i magen min, som spreller, vinker og sparker med beina, og koser seg virkelig i magen min! Legen jeg var hos var veldig fornøyd med det hun så, og sa at lille spiren var så aktiv og sprellende at det ikke var grunn til  å bekymre seg! Hun hadde stor tro på at dette ville gå bra! Lille spiren ble målt til 3,5 cm.. :) Det var en helt fantastisk følelse å se den lille styre og kose seg slik.. Tårene trilte... Var helt nydelig.. I'm in love <3 <3 <3

Legen mente at grunnen til at hun var usikker sist gang jeg var der, ar at morkaken har en mulig "form", slik at den har splittet bildet noe.. Slik at ultralyden sist ble noe usikker.. Men i dag hadde alt blitt større og mer tydelig.. :)

Så spennende! Du må huske å oppdatere oss ;)

Oh! Endelig! Jeg har fri i morgen så feel free til å oppdatere så fort du kommer inn døra! Så spennende :D Masse lykke til!

mammamoren skrev:
ÅÅÅÅÅÅåååå! Gratulerer! Så kjekt å se.... Ja, nå kan du bare glede deg 

Ja.. Er en herlig følelse.. :D

Mozzarella skrev:
Åh! Så godt å høre! Gratulere med en aktiv liten en! :)

Tusen takk :)

Back
Topp