Ny ul

Killingene

Glad i forumet
Tror dere ikke lille vanilje har fått se ny ul time da?!!
Ny time til tirsdag, førstkommende!
Spennende!
Jeg blir snart gal av nysjerrighet så håper at vi ser det nÅ denne gangen!

Så moro for deg og DADDY.Håper for deres skyld at dere får se kjønnet.Hvor mye koster det for dere ?

ja, håper de ser det denne gangen, men man vet jo aldri da med den lille luringen vår[;)][8D]
koster?!
den er nok for gratis.. de sa iallefall ikke noe annet!

jeg og trodde at hvis man ville ha fler ul utenom vanlig eller at det var noe galt så må man betale litt. men det er ikke mye. men det spiller ingen rolle. da er vi spente på hva det blir. håper de kan se det denne gangen. jeg er så heldig, tulla85 også at jordmoren vår har ul app så vi får se hver gang. lykke til

å så heldige dere er da, hvilken jm har dere?!
er hun koselig og hvor holder hun til?
tja, kan jo hende gynokologen min sier jeg må betale noe, men det er uansett verdt det (iallefall om han finner ut hva det er [8D])
Jeg er så nysgjerrig jeg altså, daddy er mere tålmodig enn meg! han kunne sikkert ventet over en mnd til 3d`en.. hehe[:D]

Hehe Vanilje, du klarer nok ikke å vente nei... [;)]
Så koselig at du har fått time nå snart.. jeg håper inderlig at dere får se hva det blir, jeg gleder meg veldig til å vite hva dere skal ha! Blir nok jente [8D]

ORIGINAL: KARI A

jeg og trodde at hvis man ville ha fler ul utenom vanlig eller at det var noe galt så må man betale litt. men det er ikke mye. men det spiller ingen rolle. da er vi spente på hva det blir. håper de kan se det denne gangen. jeg er så heldig, tulla85 også at jordmoren vår har ul app så vi får se hver gang. lykke til

Tulla84 ikke 85 mor[:D]

ORIGINAL: aleika

ORIGINAL: daddy

Din kommer nok ikke ut på en stund enda... [:D]

DUST

Hehe[8D][:D]

Sjarmerende mann jeg har [:D] 
hehe, den kommer nok om den er klar, uansett om det er før eller termin!
Da er den kvelden for oss her på riktig side av raveien[8D]
sov godt Aleika! Hils gubben!

Back
Topp