Ny UL

Mammafryd

Flørter med forumet
Jeg blør mest sannsynlig fordi jeg har 2 fostersekker,men den ene er tom. Men etter UL har jeg rett og slett mens,masse friskt blod. Så nå blir jeg usikker igjen da..... Jeg vil ha fred! Ja, da blir det kanskje min fjerde UL i morgen. Og jeg må si å jobbe nå er en utfordring! Rart og tenke på at hvis begge hadde vært levedyktige, så kunne jeg fått tvillinger.

Skjønner deg godt. Tror jeg hadde tatt noen sykedager hvis jeg hadde vært deg så du kan slappe av og hvile litt! :)

Uff, det er ingen skam å sykemelde seg. Jeg liker å ha litt å gjøre så dagene går fortere og jeg kan tenke på noe annet, men om du er blir bekymret at å jobbe så ville jeg ringt med legen.

Det høres veldig tøft ut. Forsøk å ta godt vare på deg selv! Lykke til. Sender deg en klem

Takk for det, har vært gjennom masse blod og mye smerter. Var helt sikker på at det gikk galt med det bankende hjerte, men nei kroppen kvitter seg bare med den andre. Jeg skal på ny UL på onsdag, trur jeg først blir overbevist da. For kan ikke forstå at med så mye blod og sammentrekninger, så blir den andre igjen. Men de sier jeg skal ta det med ro, så får velge å høre på det.

Krysse fingrane for deg og den lille så e igjen der inne :)

Back
Topp