Ny ul!

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Ble så glad i dag når jeg henta posten. To brev til meg!!! :D
Det ene var en bryllupsinvitasjon til en venninne av meg. Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle bli bedt. Så jeg ble så glad at jeg begynte å grine. :sad010Hormonell som jeg er! Gleder meg sånn!!

I tillegg var det brev fra sykehuset. Med ny time til UL! :) Fikk ikke time før 14.april da men... Da er jeg i uke 19.
Får vel prøve å smøre meg med tålmodighet til da.. Men det skal bli så moro å kanskje få vite kjønnet. Det er så spennende!!!! :D
Bestilte time hos jordmor i går og fikk time den 15. april. Så da blir det to dager med sjekk. Så da håper jeg at jeg kan feire påsken uten bekymringer!

:wav
Flere som har fått innkalling til ul ennå?

Last edited:
Fikk innkalling til OUL i dag, skal inn 15. April, da er jeg også 19 uker. :) gleder meg masse! Da blir det en god påske etterpå tenker jeg!

Det var veldig mange opplysninger jeg må fylle ut, i skjema som fulgte med. Også står det at det skal sendes/leveres til fødeavdelingen før/ved undersøkelse. Haha, skal jeg sende det inn eller ikke? Også må man fylle ut skjema om far når man ikke er gift, men er dette noe man skal ta med på fødsel, ikke på ultralyd vel?

Fikk innkalling til OUL i dag, skal inn 15. April, da er jeg også 19 uker. :) gleder meg masse! Da blir det en god påske etterpå tenker jeg!

Det var veldig mange opplysninger jeg må fylle ut, i skjema som fulgte med. Også står det at det skal sendes/leveres til fødeavdelingen før/ved undersøkelse. Haha, skal jeg sende det inn eller ikke? Også må man fylle ut skjema om far når man ikke er gift, men er dette noe man skal ta med på fødsel, ikke på ultralyd vel?
Da er vi likt vi to da. Blir spennende. Gleder meg så! Håper alt er like bra nå. Greit å få tatt det før påske. :)
Jeg fikk ett skjema når jeg var på ul sist. Satt å skrev mens jeg var der og leverte jordmora. Du kan vel sikkert ta det med på neste ul? Vist du skal på ul, der du skal føde?
Mannen min måtte fylle ut et skjema med nr.1, for da var vi ikke gift. Men mener ikke han skrev på det før etter fødsel. Men det er jo 7 år siden.. kan være andre regler nå kanskje. Ta de med forsikerhetsskyld. Eller spør. Vi er gift nå så nå slipper vi det skjemaet. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har fått innkallese til oul den 31.3 <3
Veldig kjedelig at sambo er bortreist da , men håper at mamma får vært med <3
Gleder meg til å se lille bølla mi i magen <3 og finne ut hva h*n er <3

Takk for svar :) skal på ul der jeg skal føde så da tar jeg det bare med, ikke noe spesielt de trenger å vite før ul uansett!

Blir veldig spennende! Og er jo ikke såå lenge til heller :)

Back
Topp