Ny Ul...

Panser

Flørter med forumet
Etter besøk hos jordmor så skal jeg inn på Ahus på UL på torsdag.... Lille snuppa ligger langt nede og symfysemålet er raser.... Og, ja jeg er ikke stor, har bare lagt på meg 9 kg totalt....

Så bra at de sjekker det opp. Mest sannsynlig er jo alt bra, men det er godt å vite det sikkert.

9 kg er jo ikke så lite det? Jeg har selv lagt på meg 8 ca

Bra de sjekker :) men 9 kg er vel rundt normalen. Jeg har lagt på meg 2 kg.

Bra de sjekker :) men 9 kg er vel rundt normalen. Jeg har lagt på meg 2 kg.

Hvor mye var SF målet ditt på da? Jeg ligger og helt nederst på det grønne feltet jeg og, men har alltid ligget der og får små barn. Men godt du blir fulgt opp, SF målet måles ho for å se at livmoren vokser jevnt :)

Ligger langt under det grønne... Men da det er ny jordmor så stoler vi ikke helt på målen, men kan tillegge at jeg veide ca 48 kg når jeg ble gravid.... Og er syltynn og 1.68....

Håper alt er bra med babyen din! Men du kjenner liv hver dag? 

Jeg veide også 48 kg når jeg ble gravid med de to første og på dette tidspunktet da hadde jeg lagt på meg 6-7 kg, noen av oss legger bare ikke på seg. Denne gangen veide jeg 52 kg når jeg ble gravid (ca 5-6 mnd etter forrige fødsel så hang sikkert noen kilo igjen) og har kun lagt på meg 2 kg til nå...så det med kg ville jeg ikke hengt meg for mye opp i, men symfysemålene er jo langt viktigere så godt de sjekker opp. 

Håper du holder oss oppdatert.

Godt dem sjekker det. Vekta er mnok ikke så viktig så lenge du ikke går nedover nå.

Ligger under normalen, men ikke nok til at de er urolige, skal tilbake på ny kontroll 14 desmber...

Jeg har ikke lagt på meg noe jeg ... Gikk først ned , så litt opp og så ned igjen ...
Så her er det ikke forandring i vekta ...

Men bra dem sjekker det ut da :D

Ligger under normalen, men ikke nok til at de er urolige, skal tilbake på ny kontroll 14 desmber...
Vår knott ligger ca 8-10% under normalen, men det er innenfor normal variasjon i fødselsvekt fikk jeg beskjed om. Uansett godt at det blir sjekket opp, vi skal på ny ultralyd i morgen.

Estimert til ca 1300 g og ca 10% under normalen. Har ikke fått pappirerne med meg, men ser ut som om vi får en liten jente!!!

Estimert til ca 1300 g og ca 10% under normalen. Har ikke fått pappirerne med meg, men ser ut som om vi får en liten jente!!!

Så flott, 10% er jo ikke noe å tenke så mye på.
Og gratulerer med ei jente på vei :)

10% under? Og 1300 gram? Kor langt e du på vei?

Back
Topp