NY UL på onsdag

Idus87

Forelsket i forumet
Gleder meg så mye til å se den lille igjen, er da 12 uker på vei. Har hørt hjertelyden hjemme med babywhatcheren 158 slag <3  - helt utrolig! Så er relativ trygg på at alt skal gå bra denne gangen :)

Flere som skal på  UL utenom den ordinære i uke 18-20 ?

------------------------------------------------------------------

Da har jeg vært på UL - sett en liten aktiv krabat som sprellet med føttene og vinket med hendene, JM sa at alt så bra ut <3 Var helt magisk å se den lille! jeg kalte den lille for han, så JM spurte om jeg var sikker på at det var en gutt.. Hun sa at hun ikke så en
gutte-tiss, hehe.... men sikkert umulig å se kjønn allerede i uke 12, så er nok bare gjetting...

Så gøy :) Jeg var på ul i uke 9, men skal ikke på flere før den ordinære:) 

Så moro! Og så langt du allerede er på vei!
Jeg skal torsdag for 2. gang, se om det fortsatt går riktige veien da.
Håper å få en til i uke 10, da det var mest sannsynlig at hjertet har stanset i uke 9 eller 10 med mine 2 MA.

Så morsomt! Jeg skal i uke 12 også, men det er litt lenger til ;)

Jeg har vært på 2 og skal på en siste før ordinær UL neste fredag. Da er jeg ca 11+4.

så gøy. nei jeg skal ikke før ordinær ul...

Føles lenge til ordinær UL, uke 19... men det går nok fort <3

Jeg venter på svar fra sykehuset etter jeg hadde en liten blødening i helga. Legen har henvist meg, så var det visst opp til sykehuset om jeg skulle få eller ikke! Satse på at jeg får så jeg får roet meg helt ned. Skal  også ta ny blodprøve på fredag som jeg får svar på på mandag

Så bra at alt står bra til med den lille! :-)

Ja håper du får en UL, ikke bra å gå rundt å være bekymret... Lykke til :)

Så bra at alt så bra ut! Ja, ikke sant det er magisk? Er helt fascinert jeg og :) Jeg var på mandag.

Min lege trodde også mest på jente, virker som alle gjør det når det er så tidlig.. hehe.. blir spennende å se hvor mange som "fortsatt er jenter" ved ordinær UL ;o)

Så godt å høre at alt er bra!!! Deilig :)

Back
Topp