Ny Ul-kontroll med tvillingene - 2 JENTER!!!????

Hanne79

Elsker forumet
Halloen!

Så var ende en UL-kontroll overstått. Alt er bra med begge 2, og de TROR det er 2 jenter[:D][:D][:D] Sprøtt, fordi jeg har trodd det var 2 gutter hele veien... men.. det kan fortsatt komme ut en av hver [&:]

Samboeren min ble helt rørt når de sa det kanskje var 2 jenter. Tror det plutselig ble mye mer virkelig for han...

Vekstavvikene er litt større en siste, men fortsatt innen normalen. Her er målene:

Tvilling 1
BPD 66
MAD 64
3% over normal vekstkurve

Tvilling 2
BPD 65
MAD 60
6% under normal vekstkurve

Ellers har de fin hjerteaksjon og normal mengde forstervann. 2 vitale foster! Livmorhalsen er lang, lukket og umoden.

Ny kontroll om 2 uker!

ÅH... Nå ble jeg helt rørt jeg....

Men hva betyr 2 vitale foster??

Tror det er at alt er helt bra, også sa legen noe om at hvis de blir født nå, så kan de klare seg.

Det må være deilig å høre... Selvom vi håper de blir der så lenge som mulig....

Og det tyder jo på at de blir der en stund til med tanker på at alt var umodent....

Grattis med vel overstått igjen. Det er kos at du ønsker og dele dette med oss. Jeg er utrolig nysgjerrig på hvordan det går med alle januarmammaene og da er det godt at noen rapporterer en gang i blandt. Hehehe.....

Ser du har termin noen dager etter meg, men regner vel med at du føder før. Har legen sagt noe om det eller er det bare jeg som har fått feil oppfatning av tvillingfødsler????

Uansett håper jeg du holder oss informert. Er så spennende med to små babyer...

Klem[:D]

Jeg har fått beskjed om å knipe igjen til 24. november. Da er jeg 34 uker på vei. Men bare bra hvis de blir lengst mulig. Flere og flere tvillingmødre går nesten hele tiden ut, men det er fortsatt ganske normalt å få 2-3 uker før tiden. En ting er sikkert... jeg kommer ikke til å gå overtid!!!

hei hei [:)]
åå kansje to jenter hehe såå herlig da [:)]
det er jo kjempe bra at babyene har det bare bra [:)]
men lykketil videre da [:)]
ja og det er vell herlig å vite at man ikke kommer til å gå overtid [:D]
klem

Hehe.... ja, jeg tror ikke du kan gå overtid nei....
Jeg gikk ti dager over med sønnen min og det var 10 LAAAAAANGE dager......[:-]

Gleder meg til å se hva som skjer videre. 2 - 3 uker for termin er jo ikke ille da. Et vennepar av sambo fikk ca 1 mnd før tiden. Hu måtte også på sykehuset og holde igjen en gang. Alt gikk bra og de har to nydelig jenter.

Klem

Så moro da!!!
Kan kanskje være greit med to av likt kjønn,sånn at de ligger mye likt i utvikling...
Jente og gutt så har jo ofte jenta tendens til å ta igjen broren ganske fort!
Masse,masse lykke til videre...[:D]

Så koselig at alt var bare bra! Blir spennende å følge med deg fremmover, er så facinerende at der er to i en mage lissom... Ja, jeg vet at det er ganske vanlig nå med tvillinger, men likevell!! =)

Jeg hadde vel egentlig en følelse av at du bar på to småjenter, ja[:D], men turte ikke å si noe..[8|]
Gratulerer!
[:D]SÅ UTROLIG SPENNENDE!!![:D]

HEHE.....Mange som hadde det på følelsen.... bortsett fra meg... var sikker på at det var 2 gutter[:D] Trengte en dag og to på å omstille meg, men etter en tur på HM med de skjønne jenteklærne, er jeg helt klar til å ta imot snuppene mine[:D]

Så koslig med to jenter!! Du skal vel ut og shoppe nå da??[:D]

Lovet legen og jordmor å ikke bare kjøpe rosa.... tilfelle.....kan jo være at noe skjuler seg. Ellers så har jeg vel egentlig shoppa siden jeg fant ut jeg var gravid... hehe.... mye nøytralt da...

Ja det er nok lurt å vente og se litt ja.. det skjer jo ofte at det er feil.. Jeg vet jo ikke hva jeg venter.. Fosterlyden har vært 156 to ganger men i dag var den 136 så jeg kan ikke stole på den heller [;)] Var overbevist om at det er en jente jeg venter siden den var så høy.. Men det er masse fine nøytrale bebiklær også så jeg begynner nok snart å shoppe litt jeg og [:D]

Side det er tvillinger har jeg UL 2. hver uke, så jeg regner med å få kontrollert opp til flere ganger om det virkelig er to jenter....[:D]

Åh.. Så heldig du er.. Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne få se mitt lille nurk så ofte[:)]

Back
Topp