Ny UL idag

Mrs.H

Glad i forumet
Mailykke <3
Junibarna 2019
idag var jeg på UL hos en overlege på sykehuset hvor hun ville sjekke blodgjennomstrømmen fra lysken på hver side inn til livmoren for å finne ut av, evt utelukke en ny svangerskapsforgiftning (siden jeg hadde dette med storebror)
På den ene siden var det god gjennomstrømning mens på den andre siden var det noe redusert. Hun forklarte at det ikke trengte å ha noe å si men hun ville at jeg skulle gå hyppig til kontroll hos fastlegen for å følge med på BT og proteiner. Hun ville også at jeg skulle komme tilbake for en ny UL hos henne i uke 36.

Hun sa jeg kunne jobbe så lenge jeg ville i 3-delt turnus så lenge jeg lovte å lytte til kroppen min. Noe jeg ble kjempe glad for å høre da jeg var redd for at hun ville jeg skulle ta det mer med ro. (Er forresten 24+2 idag)

Jeg må si jeg er mektig imponert av hvor godt jeg blir fulgt opp. Jeg føler meg i veldig trygge hender. :-)
Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget forresten. Bare godt å få luftet seg litt kanskje? :angel7

Men det høres bra ut. Var du hos hun danske?? Hun fulgte meg rett før fødselen sist da vannet gikk og stoppet.. :-P

Nei hun var ikke dansk. En kjempe herlig litt eldre dame. :-)

Back
Topp