Ny ul idag. Endte ikke bra..

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Var på ul for 2 uker siden og så hjertet slå. Alt så normalt og greit ut. Var da 7 uker på vei.
Ny ul idag, skulle vært 9 uker. Men dessverre ikke noe liv lenger...
nå blir det tur til sykehuset da jeg ikke blør eller noe. Så blir vel enten tabletter eller utskrapning.. takk for meg. Og masse lykke til videre dere andre !
Håper virkelig jeg er den siste her inne som må forlate dere..

Så trist :(
Hadde du noen som helst følelse på det før ultralyden?

Håper virkelig du er den siste som forlater juligruppen. Og masse lykke til videre! Så håper jeg den sitter hele veien neste gang:happy:

Hadde du noen som helst følelse på det før ultralyden?

Håper virkelig du er den siste som forlater juligruppen. Og masse lykke til videre! Så håper jeg den sitter hele veien neste gang:happy:

Nei ingen følelse :( alle symptomer er på plass... dritt kropp som ikke oppfatter at det ikke er liv lenger..

Så trist, spesielt når det kommer ut av intet :(

Huff, så trist. Ønsker deg lykke til videre

Nei å nei så grusomt :arghh::sorry: Ma er noe forbasket hersk... ta godt vare på deg selv,håper så inderlig det går bedre ved en eventuell neste gang :Heartred

Det var leit å høre. Lykke til videre og ta vare på deg selv :Heartred

Sender en klem ♡

Uff, nei! Det var jo ikke sånn det skulle gå!

Sender en stor trøsteklem!

Min medfølelse :( Jeg går og lurer litt på om det samme kan ha skjedd meg, uten at jeg har særlig grunn til det annet enn min pessimisme og at jeg ikke har hatt det bra i graviditeten. Jeg er sikker på at du kommer til å lykkes på et annet forsøk. Masse lykke til!

Så utrolig trist :( Har opplevd nøyaktig det samme som du går igjennom nå...grusomt... Ta vare på hverandre!! Masse lykke til!

Back
Topp