Ny UL i morgen

trampe80

Gift med forumet
Jeg gruer meg sånn til UL i morgen[&:][&:][&:]
Begynte å blø på lørdag og var inn på UL natt til søndag... Fikk se en herlig liten spire med et bankende hjerte
Men siden jeg har blødd litt til og fra siden da, klarer jeg ikke helt slå meg til ro med at spira mi fortsatt har det bra. Jeg har ikke blødd mye, og bare opplevd to ganger at det har komt noen dråper i bindet, har heller ikke smerter, men likevel jeg liker ikke å blø...

Og en annen ting, da jeg var på UL natt til søndag mente legen jeg var fire uker på vei, selv hadde jeg regnet med 6 uker. Men da har jeg jo testa positivt 2 uker på vei da, er det ikke da eggløsninga er da???
Hun målte spira til mellom 3 og 4 mm lang og mente dette tilvarte uke 4, men i følge BV er spira 0,5-1 mm lang i uke 4, og tre fire mm ligger i uke 5/6
Og jeg kan umulig være i uke 4 når vi så hjertet slo, eller??? begynner ikke det å slå i midten av uke 5?

Mange tanker her nå, men er litt kaos i hodet for tiden

ORIGINAL: trampe80

Begynte å blø på lørdag og var inn på UL natt til søndag... Fikk se en herlig liten spire med et bankende hjerte
Men siden jeg har blødd litt til og fra siden da, klarer jeg ikke helt slå meg til ro med at spira mi fortsatt har det bra. Jeg har ikke blødd mye, og bare opplevd to ganger at det har komt noen dråper i bindet, har heller ikke smerter, men likevel jeg liker ikke å blø...

Og en annen ting, da jeg var på UL natt til søndag mente legen jeg var fire uker på vei, selv hadde jeg regnet med 6 uker. Men da har jeg jo testa positivt 2 uker på vei da, er det ikke da eggløsninga er da???
Hun målte spira til mellom 3 og 4 mm lang og mente dette tilvarte uke 4, men i følge BV er spira 0,5-1 mm lang i uke 4, og tre fire mm ligger i uke 5/6
Og jeg kan umulig være i uke 4 når vi så hjertet slo, eller??? begynner ikke det å slå i midten av uke 5?

Du må jo ha vært min. 5+4 siden du så et bankende hjerte?!
Iflg bv begynner hjertet å slå der.. Sikkert bare ulike regnemåter..

Lykke til på ul!

ORIGINAL: Pernillen

ORIGINAL: trampe80

Du må jo ha vært min. 5+4 siden du så et bankende hjerte?!
Iflg bv begynner hjertet å slå der.. Sikkert bare ulike regnemåter..

Lykke til på ul!

takk for lykke ønskningene, føler jeg trenger det[&:] er så nevøs

Dette her går nok kjempe fint skal du se [:)]. Hjertet begynner å slå når du er 5+1 så du må hvertfall være det når du så ett lite hjerte. Når jeg fant ut at jeg var gravid med datteren min så måtte jeg på innvendig ultralyd for å se hvor langt jeg var på vei og der så jeg ett bankende hjerte. Masse lykke til [:)]

Back
Topp