ny ul i morgen

Suzie <3

Forelsket i forumet
Da var tia kommet for ny ul, jeg er veldi nervøs etter som formen er mega dårlig. føler meg egentlig forgifta.. har gjort dette noen ganger før, men aldri så gale som nå.. ( veit det er forskjell på alle graviditeter), men nå ammer jeg, og har en del store psykiske på kjenninger ettersom mor mi er kreft syk og mannen min venter på alvorlig og komplisert hjernekirurgi, samt at minste mann vente på ul av hjerte ettersom frekvensen er for høy..
så er jo formen elendig og åverskudd veit jeg ikke hva er lenger. har vært på 1 ul tidligere, men legen på legevakta fant ikke noe babylyd og det hjalp ikke på( selv om det heller ikke er unormalt..). så jeg gru glede meg til i morgen kan mann si.. :-/

Heldigvis skal mannen være med :-)

Uff, det hørtes virkelig ikke lett ut! Jeg krysser fingrene for deg og dine nære! Og velger å håpe og tro at det går bra med alle. Masse lykke til i morgen på UL!

Masse lykke til!

takk, kjenner hodet er litt på spreng er nok ikke så lett å bo med meg for øyeblikket.. men har heldigvis en fantastisk mann som tråss sykdom er veldig flink å hjelpe meg og heldigvis får jeg såvet ut om morgenen :-)

Timen var 18.30 i kveld :-)
og gikk kjempe fint. Alt vel me mini, fikk også vite kjønn hun var så sikker at hun låvet meg ny ul gratis etter oul dersom hun tok feil :-)

Såå glad på dine vegne!!:) kjempe gode nyheter <3

Venter vår førstefødte i mars 14 <3

Back
Topp