Ny UL i morgen igjen...*Oppdatert.. forlater dere :(

Sylvia80

Gift med forumet
... og er veldig spent på hvordan utviklingen har vært. Vi så jo bankende hjerte for 10 dager siden nå, så håper alt fortsatt er bra. Så ville gyn sette termin på meg i morgen også, da håper jeg spira har tatt igjen litt av det tapte.. (Så får jeg korrigert tickeren min) Men den blir jo korrigert på ordinær UL senere uansett da, men kjekt å følge med på hvor man faktisk er hen. Gleder meg, og gruer meg litt, man vet jo aldri.. Men det går nok fint! :)

................................................................................................

Fikk dessverre dårlige nyheter på UL i dag.. han målte fosteret til å være 8+5.. så det stemmer litt mer med mine beregninger.. men dessverre hadde det lille hjertet slutta å slå... 
Jeg har grått så mange tårer.. og gråter inni meg hele tida.. Dette er ufattelig vondt.. 
Jeg fikk valget mellom å prøve å sette i gang blødningene medikamentellt eller ta det kirurgisk, men siden jeg ble fryktelig dårlig sist jeg var i narkose, valgte jeg å prøve medikamentellt først.. Så håper det fungerer så jeg slipper utskraping.. Fikk en tablett som skal virke i 48 timer, så skal jeg inn på sykehuset onsdag og få stikkpiller. Må være der fra kl 08, og begynner jeg å blø før kl 16 får jeg dra hjem.. Forstår ikke dette helt enda.. Kan ikke tro det.. Ser bare for meg det lille bankende hjertet for 10 dager siden.. Er så ufattelig lei meg... 

emoticon 

Det går nok fint skal du se :0)
Kos deg med synet av den lille.
Lykke til :0)

Lykke til på UL,alt står nok bra til!! 

Lykke til:))

Å så spennende, går nok bra skal du se. Lykke til

Dette synes jeg var fryktelig trist! Kan ikke tenke meg hva du opplever nå. Gir en stor klem til deg!!

Kjempe trist..    FØler virkelig med deg .. Opplevde det samme i november.
Tok også medisinsk abort.
Fikk tabletten på en mandagen. På tirsdag hadde jeg allerede blødd ut det meste. møtte på sykehuset kl 8 på onsdag, og venta der hele dagen. men fikk ikke vite noe om hva jeg venta på. så dro bare hjem sånn plutselig.
Dårli info gitt..

Tenker masse på deg.. Ikke noe kjekt.  
Stor klem til deg.  Og ikke minst lykke til..

Å nei, nei, nei!!!!  Nå gråter jeg for deg... Det var utrolig trist å høre. Jeg har ingen ting fornuftig å si, for jeg skjønner at ingen ting hjelper akkurat nå. Håper bare dere tar vare på hverandre og sørger på den måten dere trenger, også håper jeg at en ny spire finner seg en god plass til å vokse å bli stor - så raskt som dere er klare for det.
Jeg skal på UL på onsdag, og kjenner jeg blir litt nervøs altså... Huff... Trodde liksom ting var litt tryggere nå...
Stor klem.

:-( så utrolig trist og urettferdig:-( sender deg en mega klem i en vanskelig tid.

Huffda.. Dette var trist..

Håper dere tar vare på hverandre i denne tøffe tiden, og at en ny spire klamrer seg fast snart.

Nei! Det var uventede og utrolig triste nyheter! Sørg så mye som trengs nå, det verste er å stenge det inne <3

Den verste beskjeden en kommende mor kan høre:-( Veldig lei meg på dine vegner.. Håper du har gode mennesker rundt deg nå som kan gi deg støtte og kjærlighet! <3

Å nei,så utrolig trist å høre....!!! emoticon
En stor klem til deg

Så forferdelig:( Tenker på deg! Det samme skjedde meg forrige graviditet,så jeg vet hvordan du føler deg. Håper en ny liten skatt snart er på plass. Masse lykke til videre. Klem

Så utrolig trist å høre, jeg har ikke ord!
Sender deg en stor trøste klem

Dette var kjempe trist å høre. Håper dere snart får en ny sterk spire <3 >

4hjerter skrev:
Dette var kjempe trist å høre. Håper dere snart får en ny sterk spire <3 >

Så trist :( 
Håper lykken glimter til dere igjen snart!! Det er utrolig vondt å miste... 

Tusen takk alle sammen.. det er virkelig fælt å gå gjennom dette.. Heldigvis gikk det veldig greit sånn rent fysisk og på sykehuset.. Fort og nesten uten smerter.. Nå har jeg tatt meg en litt lang sykemelding og litt ferie.. Trenger litt tid.. og vært litt vekkreist hos mams og søs, og kosa med gutten min.. så drar jeg en tur til London med ei venninne.. Trenger å bare holde meg litt opptatt.. Jeg håper vi lykkes igjen snart, heldigvis sa legen det ikke var noe grunn til vente.. Så får bare håpe.. Men det kommer alltid til å være en for lite, den som ikke ble.. Selv om jeg ikke var så langt kommet.. Nå må jeg bare komme meg ovenpå igjen.. Lykke til alle sammen!! :)

Back
Topp