Ny UL i morgen igjen... *Oppdatert.. forlater dere :(

Sylvia80

Gift med forumet
... og er veldig spent på hvordan utviklingen har vært. Vi så jo bankende hjerte for 10 dager siden nå, så håper alt fortsatt er bra. Så ville gyn sette termin på meg i morgen også, da håper jeg spira har tatt igjen litt av det tapte.. Men den blir jo korrigert på ordinær UL senere uansett da, men kjekt å følge med på hvor man faktisk er hen. Gleder meg, og gruer meg litt, man vet jo aldri.. Men det går nok fint! :)

................................................................................................

Fikk dessverre dårlige nyheter på UL i dag.. han målte fosteret til å være 8+5.. så det stemmer litt mer med mine beregninger.. men dessverre hadde det lille hjertet slutta å slå... 
Jeg har grått så mange tårer.. og gråter inni meg hele tida.. Dette er ufattelig vondt.. 
Jeg fikk valget mellom å prøve å sette i gang blødningene medikamentellt eller ta det kirurgisk, men siden jeg ble fryktelig dårlig sist jeg var i narkose, valgte jeg å prøve medikamentellt først.. Så håper det fungerer så jeg slipper utskraping.. Fikk en tablett som skal virke i 48 timer, så skal jeg inn på sykehuset onsdag og få stikkpiller. Må være der fra kl 08, og begynner jeg å blø før kl 16 får jeg dra hjem.. Forstår ikke dette helt enda.. Kan ikke tro det.. Ser bare for meg det lille bankende hjertet for 10 dager siden.. Er så ufattelig lei meg... 

emoticon

masse lykke til :) gleder meg til oppdatering :)

Masse lykke til:) Håper at alt står bra til med lille:)

å nei så utrolig trist  stor klem emoticon

uffda!! 

Vet ikke hvor mye mer enn at jeg er lei meg på dine vegne jeg kan si..
Eneste magreste trøsten er jo at det har vært stor feil på fosteret! 
Kroppen er bra sånn, men det er jo utrolig trist når det står på! emoticon

Håper du får en spire igjen snart som blir ut svangerskapet! 

Nei så trist :( jeg opplevde det samme i desember... Tenker på deg og lykke til med ny prøving.

så trist.. vet hvor vondt du har det... sender deg en stor klem!!!

linusisvingen skrev:
Ånei så fryktelig!!! Sender deg en klem!

Så leit!! :-( Håper du får en ny spire som klorer seg fast snart!

Det var fryktelig trist!

Å nei, det var leit å høre
Høres litt ut som det som skjedde meg i januar egentlig, først bankende hjerte, så hadde det sluttet å slå... helt forferdelig følelse.
Jeg måtte også ta piller. Bare send pm om det er noe du lurer på, eller om du vil snakke.
Sender over tusenvis av trøsteklemmer, det er en helt forferdelig beskjed å få, og det er liksom ingenting som hjelper sånn med en gang... :(

Det var ikke slik det skulle bli :-( så urettferdig :( Klemmer til deg! <3

uff så trist:-( mange trøsteklemmer

Nei, så trist å lese :( Var jo ikke slik det skulle være.. Stor klem til deg <3>

Så trist..Vet hvordan det er, har selv opplevd det. Vet at det ikke er mye hjelp med trøst den første tiden, men håper en ny spire sitter snart!

Nei, så trist :-( Mange klemmer sendes din vei

uff dette var veldig trist å høre! :'(

trøseklemmer sendes!

Back
Topp