9+4 alt var helt fint og babyen vinket til oss
Både jeg og mannen fikk en tåre i øyekroken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå gøy!! Jeg har tul om ei uke og gleder meg så enormt!!!
Pga blødninger du får så ofte ul? Jeg prøvde meg hos legen, men da sa han at jeg måtte gå til private jordmødre.. Grrr...Ja,det var helt fantastisk Hvor langt er du på vei når du skal? Jeg skal tilbake om 3 uker
Pga blødninger du får så ofte ul? Jeg prøvde meg hos legen, men da sa han at jeg måtte gå til private jordmødre.. Grrr...
Nå er jeg 10+1, så jeg blir 11+1 neste uke. Da er det duo-test for å sjekke kromosomavvik, men jeg gjør regning med at alt er ok!!!
Har ikke hatt noe blødninger. Er oppfølging fra sykehuset etter jeg har mistet tre ganger på rad. Dette er første svangerskapet vi har sett liv på ultralyd
Vi får satse på at alt er bra hos deg
Har ikke hatt noe blødninger. Er oppfølging fra sykehuset etter jeg har mistet tre ganger på rad. Dette er første svangerskapet vi har sett liv på ultralyd
Vi får satse på at alt er bra hos deg
Åååå, så kjekt! Jeg har også mistet tre. Eg skal på andre ul i dag, og glegruer meg veldig! Aldri fått hørt noe hjerteslag, men så den var på rett plass sist. Er 8+3 i dag, håpet spiren sitter denne gangen! din også
Åh krysser fingrer å tær
Så godt9+4 alt var helt fint og babyen vinket til oss