solsnuppa
Glad i forumet
OPPDATERT:
Takk jenter!
Ja da har jeg vært på ul å alt var FINT med den lille i magen
Har ikke ord for hvor deilig følelse som bor i meg nå!
Terminen ble den samme, 1 februar.. Og vi klarte å la vær å få vite kjønnet,
så nå for vi leve i spenning..
Hurra hurra for lille sprelle!
Gratulerer med vel overstått ul til dere andre også!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Off, kl. 2 i dag skal jeg på ny ul. Var på mandag og alt såg fint ut, men hun kunne ikke se blodårene inn til hjerte siden h*n låg så dårlig til. Fikk egentilg time om 4 uker, men etter en times betenkning måtte jeg steppe opp igjen på sykehuset for så å få en ny time. Pinlig.
Men jordmora tok seg god tid å forklarte meg at alt var jo fint med barnet, men hun hadde forståelse for at jeg ikke orket å gå i 4 uker å vente.
Jeg har vært igjennom så mye og er livredd for sykdom. Føler at jeg venter på en ny diagnose/dødsdom, vet det er helt sprøe tanker, men det er kun 10 måneder siden Synne døde. Å ikke nok med det, avdelingen for ul er rett ved barne avdelingen, der hvor Synne døde. Vi må gå igjenne avd på en måte.
Å mange gode og vonde ting kommer tilbake.
Er ikke så bekymret egentlig, men alle følelser kommer tilbake..
Dagens bekymringstråd fra meg!
Takk for at du gadd å lese! Måtte bare lette litt på lokket!
Takk jenter!
Ja da har jeg vært på ul å alt var FINT med den lille i magen
Har ikke ord for hvor deilig følelse som bor i meg nå!
Terminen ble den samme, 1 februar.. Og vi klarte å la vær å få vite kjønnet,
så nå for vi leve i spenning..
Hurra hurra for lille sprelle!
Gratulerer med vel overstått ul til dere andre også!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Off, kl. 2 i dag skal jeg på ny ul. Var på mandag og alt såg fint ut, men hun kunne ikke se blodårene inn til hjerte siden h*n låg så dårlig til. Fikk egentilg time om 4 uker, men etter en times betenkning måtte jeg steppe opp igjen på sykehuset for så å få en ny time. Pinlig.
Men jordmora tok seg god tid å forklarte meg at alt var jo fint med barnet, men hun hadde forståelse for at jeg ikke orket å gå i 4 uker å vente.
Jeg har vært igjennom så mye og er livredd for sykdom. Føler at jeg venter på en ny diagnose/dødsdom, vet det er helt sprøe tanker, men det er kun 10 måneder siden Synne døde. Å ikke nok med det, avdelingen for ul er rett ved barne avdelingen, der hvor Synne døde. Vi må gå igjenne avd på en måte.
Å mange gode og vonde ting kommer tilbake.
Er ikke så bekymret egentlig, men alle følelser kommer tilbake..
Dagens bekymringstråd fra meg!
Takk for at du gadd å lese! Måtte bare lette litt på lokket!