Ny UL i dag. OPPDATERT!

solsnuppa

Glad i forumet
OPPDATERT:
Takk jenter!
Ja da har jeg vært på ul å alt var FINT med den lille i magen
Har ikke ord for hvor deilig følelse som bor i meg nå!
Terminen ble den samme, 1 februar.. Og vi klarte å la vær å få vite kjønnet,
så nå for vi leve i spenning..

Hurra hurra for lille sprelle!

Gratulerer med vel overstått ul til dere andre også!

--------------------------------------------------------------------------------------------
Off, kl. 2 i dag skal jeg på ny ul. Var på mandag og alt såg fint ut, men hun kunne ikke se blodårene inn til hjerte siden h*n låg så dårlig til. Fikk egentilg time om 4 uker, men etter en times betenkning måtte jeg steppe opp igjen på sykehuset for så å få en ny time. Pinlig.
Men jordmora tok seg god tid å forklarte meg at alt var jo fint med barnet, men hun hadde forståelse for at jeg ikke orket å gå i 4 uker å vente.

Jeg har vært igjennom så mye og er livredd for sykdom. Føler at jeg venter på en ny diagnose/dødsdom, vet det er helt sprøe tanker, men det er kun 10 måneder siden Synne døde. Å ikke nok med det, avdelingen for ul er rett ved barne avdelingen, der hvor Synne døde. Vi må gå igjenne avd på en måte.
Å mange gode og vonde ting kommer tilbake. 

Er ikke så bekymret egentlig, men alle følelser kommer tilbake..
Dagens bekymringstråd fra meg!

Takk for at du gadd å lese! Måtte bare lette litt på lokket!

Jeg og hadde samme probl når jg var inne på ul på ons som var. Babyen lå med ryggen opp. Noe som gjorde det umulig å se bloårene til hjertet. Babyen ville ikke snu seg uansett hvor mye jm prøvde. Men vi ble bedt om å vente litt så skulle en annen jm se på det. Hun og slet litt men etter mye fram og tilbake så kunne se det. Alt så bra ut...

Alt er nok bra skal du se... det er bare ikke så lett å se alltid pga hvordan babyen ligger osv...

Men lykke til iallefall...

Masse lykke til :) Går nok kjempe bra.
Men skjønner deg absolutt. Man vil jo at de skal kunne se om absolutt alt er bra. Og med tanke på hva du har vært igjennom så er dette veldig forståelig.

Lykke til, og en god klem

Lykke til.

Sender deg en stor og god klem

Skjønner veldig godt at du ikke vil gå i 4 uker å vente. Blir sikkert mange tanker og grubling. Bedre å få vite at alt står bra til, så man kan senke skuldrene. Masse lykke til på ultralyd! Stor klem til deg:))

Forstår deg kjempe godt. Masse lykke til :) Og det går som regel bra :) :)

Stor klem! Alt er nok heilt fint skal du sjå! :)

håper alt har gått bra!!!

Oppdatert øverst

Så bra! Ble jeg kjempe glad på deres vegne:)

Så deilig følelse det må være :)

Godt gjort å si nei til å vite kjønnet, det klarer ikke vi :)

Så fint at alt var bra!!! :D

Back
Topp