Ny UL i dag!! Bare lykke!!

Ariada88

Glad i forumet
Nå er jeg så letta!!

Var på UL i dag, var der sist den 15. februar. var jo -16% under gjennomsnittet på vekst sist, men nå var han 2 % over gjennomsnittet!! [:D][:D] Jeg har lagt på meg 1 kg på en måned, så skjønner ikke at han har lagt på seg så mye... han veier nå 2660g!! [:D][:D]

De sjekka livmorhalsen i tillegg, den var nå 3,2 cm!! [:D][:D] Mot 2,5cm sist, så dette er jo kjempebra!! Har jo vært mye mer i aktivitet de siste dagene også...

Jordmora var ikke sikker på at jeg gikk til termin uansett, siden livmora mi aldri har vært i gjennom et så langt svangerskap før.. Og pga arret fra KS sist. Sånn at det er fortsatt sjanse for at fødselen plutselig bare starter, men det er i alle fall ikke så stor fare siden livmorhalsen er så mye lengre. [:)] Og nå har jo veslegutten blitt så stor at det er ganske greit [:)] er 35 + 5 i dag.
har nå tatt sjansen på å ryde vekk prematur-klærne igjen.. nå bør jo 50cm snart passe.. [:)]

det er jo supert!! Kanskje du i alle fall kommer til uke 37 før han kommer da?? 

Ja, jeg håper på det nå [:)]
begynner å få mer og mer troa på det.. [:)] Så blir spennende å se. Men nå skal vi jo hente bilsete på fredag, så da er alt klart uansett [:)]

Men nå begynner jeg jo å bli bekymra over at han kan bli så stor da... [:-][:-] Jeg er jo ei ganske lita jente, med smale hofter, så skjønner ikke hvordan han skal komme seg ut hvis han blir veldig stor... hehe. [:-] Men det er jo en liten bekymring som bare går på meg da, nå slipper jeg å bekymre meg over veslegutten lengre [:)]

2600 g er en fin størrelse det. Sånn var Malte. Bra at alt står godt til. Masse lykke til nå. Spennende tid dette.

Så utrolig bra!!!! Her var det jo flust av gode nyheter.[:)]

Dette var en kjempegod nyhet[:D] Krysser fingrene for at han venter iallfall til uke 37[;)]

SÅ BRA!!!

Så kjekt med gode nyheter!!! Dette liker vi!
Jeg er så spent på når du føder!

jeg er veldig spent sjøl... [:)]

vanligvis så går man jo å venter på fødselen fra noen uker før termin, syns snart jeg har venta nok nå.. Hehe. er 36 uker i morra! [:)]  hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle komme meg så langt for 8 uker siden.. [:)]

Nei, du har overrasket oss alle, tror jeg.[:D] Vi har vel ikke før sagt det før lillebror er ute, kanskje.[8D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååå, spennende!!!

Hehe. Vi får se.. Plutselig er han her.. [:D] ikke at jeg skjønner at det skal komme noen baby..

Fikk plutselig helt hetta her også.. Huska ikke noe om hvordan ting skal gjøres.. hehe. hvor mye klær han skal ha på seg når vi drar fra sjukehuset, om jeg skulle kjøpe en sånn litt tjukkere dress, eller om jeg skal ha den jeg har nå, etter Julie, og bare ta masse ull-klær under.. og begynte å tenke på alt mulig rart, med mating osv.. [:-]

men vi klarte det med Julie, så da bør vi jo klare det nå også! Hehe

Back
Topp