Ny uke

jc

Gift med forumet
I dag er jeg jammen meg 41 uker på vei!!! :talk017
Skal jeg juble nå da???? vet ikke helt :confused013
Etter den samtalen jeg hadde på torsdag med jordmor på KK, så føler jeg meg veldig avslappet i forhold til fødselen.
Men jeg hadde ikke trodd jeg skulle komme helt til uke 41!!! Kanskje jeg tilogmed rekker overtidskontoll på mandag :p

Eg syns du har god grunn til å juble eg. I allefall no som du faktisk har lyst å føde!! Håpar du føder i morgon eg, fin dato og. Eg sa nettopp til sambo at viss eg ikkje føder i måro (mamma sin bursdag), så kan eg liksågodt vente til 23 (bror min sin bursdag).... Så det er leeeenge til eg skal føde ;)
Skal ha lunsj med ei venninne som er jordmor på mandag da, og ho ville gå gjennom så mykje eg trengte for å ikkje vera redd for fødselen påsto ho, så det må jo bli bra :)

Du skulle jo fått en time på KK sånn som jeg hadde:)
Det var utrolig godt!!!

Vet ikke helt om jeg liker datoen i morgen...da vil han jo innimellom ha bursdag fredag 13. :eek::p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Du skulle jo fått en time på KK sånn som jeg hadde:)
Det var utrolig godt!!!

Vet ikke helt om jeg liker datoen i morgen...da vil han jo innimellom ha bursdag fredag 13. :eek::p

Hehe, mamma seier alltid at det er berre tøffingar som tørr å ha bursdag 13, så da blir det ein liten tøffing ;)
Ja, eg burde nok kanskje fått meg ein time, men eg klarar ikkje heilt å ta tak i det. Venninna mi jobbar på KK, og er kjempeflink, så det blir nok veldig bra for meg :)

Da må du "bruke" venninna di for alt hun er verdt;)

Jeg er så inderlig glad for at du tok kontakt med KK og fikk snakket med dem. Jeg har tenkt mye på deg de siste ukene, og håpt at du skulle få en positiv innstilling til fødselen. Masse lykke til, håper det skjer noe snart :p

Ikke lenge igjen nå:-) gla du gikk snakket med jordmor!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp