Ny uke

citlon

Elsker forumet
13 uker i dag og i 2.trimester.Fantastisk,-men kvalme og oppkast slipper ikke helt tak:-(Var på ny ul i går da jeg har blødd til og fra i nesten 2 uker..Det viser seg å komme fra livmortappen,-og ul viser en baby med masse liv...det er helt fantastisk:-)spesielt for meg som bare har erfaring med blødning,-i det det går galt.Men redselen slipper ikke helt taket i meg ,-men jeg våger å tenke fremover,-siden jeg til nå har mistet senest i uke 8-9.Ny ul neste fredag,-men jeg fikk åpent tilbud om å komme dersom jeg har behov for å få bekreftet om alt står bra til.Jg stter stor pris på dette og hun er vel fortjent en blomst..

Gratulerer med 13. uker! Var inne selv for en liten blødning for 3 uker tilbake, og det kom også fra livmortappen. De mente det var helt normalt, lille nurket hadde et hjerte som dunket som bare det :) Og det er visst normalt med ufarlige flere ganger i svangerskapet grunnet lett blødende livmortapp.

Gratulera med 13 uker. Slitsomt med kvalmen og oppkast som ikke vil slippe taket. Håper det bler bedre snart.  Så flott at du bler godt oppfølgt med ul.

Back
Topp