Ny uke!!!

Blomst85

Glad i forumet
Hei jenter.

Ja nå er vi på vei inn i en ny uke igjen.... For min del er det bare få dager til den 12 uken, og det blir deilig... Merker ikke så mye til graviditeten egentlig.

*hard i magen ved dobesøk[:'(]
*svimmel/trett/hodepine[&:] (litt lavt blodtrykk da)
*stikkinger i magen til tider og i puppene..

Flere???

Kjenner jeg gleder meg til ny uke.. 12 uker på onsdag[:)] Gleder meg!!![:)]
Formen min varierer fra dag til dag.. Er til tider ubehagelig kvalm, svimmel og det kan til tider kjennes ut som puppene brenner.. Kan sovne nesten hvor som helst.. Ellers, så gleder jeg mer og mer over knøttet som er i magen. Skal bli fantastisk å bli 3 barns mor! Gleder meg til ultralyd, som forhåpentligvis viser om det blir lillesøster eller lillebror!

her jeg kjenner ikke til graviditeten i det heletatt, er bare fantastisk trøtt og dårlig. og tåler drittlite i grunnen.

er så godt å se så mange som har og skal spasere over i uke 12. Jeg er på vei inn i uke 15 selv, og merker det veldig i boobsa nå, tunge og vonde. Må opp ørten ganger på do på natta, har ekstremt med kviser [:'(] blir fort uvell og sliten, men tross alt stoooorkoser jeg meg med at den lille er i magen nå, begynner å bli litt mer virkelig for hver dag som går, og nå nærmer jeg meg jo ordinær ultralyd. SUPERspent på den lille i magen [:D]

jeg har enda 11 dager igjen til 12 uker .. men har igrunn kjent svært lite til denne graviditeten ...kun litt trøtt , og det har så å si gitt seg , og blodtrykksfall da [&:]

- MYE kviser[:'(]
- oppe mange ganger på do
- den siste uken har jeg blitt fort svimmel, hatt lite energi...

bare 26 dager igjen til jeg får se lillegull nå!!!!!!!!![:D][:D]

jeg er på starten av uke ti siden jeg ble satt tilbake 5 dager.

merker godt at jeg er gravid
trulig sliten og trøtt, klarer nesten ikke gjøre noe uten å må ta pauser.
kvalm så å si hele dagen og spyr fler gang om dagen.
bare hittil i dag er jeg oppe i tre turer over doen. men har ordnet meg bøtte i stua slik at jeg slipper å springe.

Ny uke, nye muligheter. Jeg merker dette mer og mer. Bukser er sykt ubehagelig å bruke. Er øm og det strekker hele tiden. PLuss at jeg er trøtt og tisser hver time omtrent=P. Og så er jeg litt usikker på om jeg er feit og oppblåst eller faktisk har begynt å få litt mage. Hoho. Hadde vært morro, men er vel aaaaaaaaaalt for tidlig.[:)]

hehe, ja det var det da... magen.. Ikke tatt et eneste bilde jeg.. men går stort sett bare i tights og sånn...

Her er jeg godt passert 12 uker, og det er betryggende!
Men merker at jeg er gravid ja, magen er en stor ball allerede, og puppene har vokst en hel bh str...så i dag har jeg vært ute å shoppa masse nytt undertøy...

Og alle bivirkningene...det verste er å være så hormonell, lunta er kortere enn noen sinne...så plutselig kommer tårene og deretter latterkrampen[;)] jaja, er verdt hvert eneste symptom[:)]

Back
Topp