Ny uke og nye muligheter:D

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Skjer det noe kjekt denne uken?

Hva er dine planer?:)

Ønsker alle bv. damer en riktig fin uke:D

I dag er kengubarnet sin bursdag så da skal vi gjøre som han vil
I morgen er der bursdag med de fra fotballlaget,onsdag, torsdag og fredag skal kb på fotballskole og jeg skal få orde på soverommet tilmed og mannen etter det har blitt malt.

Lørdag skal det fikses og ordnes
Søndag er det barnebursdag og familiebursdag

Idag blir det ut å få tak i ny telefon siden gubben klarte å ødelegge min på lørdag! :mad:
Også blir det å få i orden treningsrommet så jeg endelig får begynne å trene ordentlig igjen etter all for lang ferie :p Også blir det vel litt besøk og vasking av hus utvendig så vi forhåpentligvis får malt i år :P

I dag begynte lillegutt i bhg igjen etter sommerferie, så nå skal huset ryddes og vaskes etter mange uker med renholdsferie :D Har også store planer om å kutte ned på karbohydrater i kosten (kosten min) fra i dag av. I hovedsak middager enda + MYE mindre snop. Skal også ta meg en joggetur senere :) I morgen er det endelig frisørtime! Altfor lenge siden sist. Til helgen tror jeg det blir campingtur/fjelltur. Ellers jobbing :)

Gutten min er på fotballskole hele uken og kommer garantert til å storkose seg, slik han gjorde på samme opplegg i juni :). Ellers blir det de siste forberedelser til skoleoppstart for niåringen min, selv om alt er i boks egentlig. Har et par legetimer hos spesialister jeg går hos for å følge opp kroniske sykdommer jeg har. Ellers intet nytt, spennende, men mer enn bra nok. Godt å komme litt inn i rutine igjen nå etter lang sommerferie! :)

I dag er kengubarnet sin bursdag så da skal vi gjøre som han vil
I morgen er der bursdag med de fra fotballlaget,onsdag, torsdag og fredag skal kb på fotballskole og jeg skal få orde på soverommet tilmed og mannen etter det har blitt malt.

Lørdag skal det fikses og ordnes
Søndag er det barnebursdag og familiebursdag

Gratiss til kengubarnet:D:D

Idag blir det ut å få tak i ny telefon siden gubben klarte å ødelegge min på lørdag! :mad:
Også blir det å få i orden treningsrommet så jeg endelig får begynne å trene ordentlig igjen etter all for lang ferie :p Også blir det vel litt besøk og vasking av hus utvendig så vi forhåpentligvis får malt i år :p

Åh, kjedelig...hvordan klarte han ødelegge den:/?

Digg med treningrom da:D

Gutten min er på fotballskole hele uken og kommer garantert til å storkose seg, slik han gjorde på samme opplegg i juni :). Ellers blir det de siste forberedelser til skoleoppstart for niåringen min, selv om alt er i boks egentlig. Har et par legetimer hos spesialister jeg går hos for å følge opp kroniske sykdommer jeg har. Ellers intet nytt, spennende, men mer enn bra nok. Godt å komme litt inn i rutine igjen nå etter lang sommerferie! :)

Så bra:) Merker i grunn det er godt med mer rutiner selv også:)

Snuppa har første tannlegetime i dag og så kommer mamma og søs på middag :)

Ellers har vi planer om en bytur denne uken. Resten av tiden skal brukes til å slappe av. En måned til termin i morgen <3

Jeg skal prøve å få dusja, gjort litt husarbeid og passe på at alt er klart til frøkna skal på skolen te uka :)

Jeg nyter de siste feriedagene, tilbake på jobb på torsdag! Til helga skal vi feire bursdagen til snuppa :)

I dag skal vi hente eldste på Gardermoen, hun har vært på ferie i halvannen uke, så nå gleder vi oss alle til hun kommer hjem. :Heartpink Mannen begynner på jobb igjen i kveld etter en god og lat sommerferie. Resten av uka går med til bursdagsgaveshoppinger, det er 4 bursdager de skal i på kort tid. :king:hippy2

Back
Topp