Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioi, så spennendeStarter i ny jobb denne uka![]()
Jeg er nyutdannet lærer, så dette er nyttOioi, så spennende
Gratiss med ny jobb og masse lykke til
Er det innen samme gate som du har jobbet eller nytt for deg?![]()
Så spennendeJeg er nyutdannet lærer, så dette er nyttBlir kontaktlærer
Tidligere jobbet jeg som sykepleier
![]()
I dag er kengubarnet sin bursdag så da skal vi gjøre som han vil
I morgen er der bursdag med de fra fotballlaget,onsdag, torsdag og fredag skal kb på fotballskole og jeg skal få orde på soverommet tilmed og mannen etter det har blitt malt.
Lørdag skal det fikses og ordnes
Søndag er det barnebursdag og familiebursdag
Idag blir det ut å få tak i ny telefon siden gubben klarte å ødelegge min på lørdag!
Også blir det å få i orden treningsrommet så jeg endelig får begynne å trene ordentlig igjen etter all for lang ferieOgså blir det vel litt besøk og vasking av hus utvendig så vi forhåpentligvis får malt i år
![]()
Gutten min er på fotballskole hele uken og kommer garantert til å storkose seg, slik han gjorde på samme opplegg i juni. Ellers blir det de siste forberedelser til skoleoppstart for niåringen min, selv om alt er i boks egentlig. Har et par legetimer hos spesialister jeg går hos for å følge opp kroniske sykdommer jeg har. Ellers intet nytt, spennende, men mer enn bra nok. Godt å komme litt inn i rutine igjen nå etter lang sommerferie!
![]()
3. trinnSå spennendeHva trinn er dette?
![]()
Mannen begynner på jobb igjen i kveld etter en god og lat sommerferie. Resten av uka går med til bursdagsgaveshoppinger, det er 4 bursdager de skal i på kort tid.