Ny uke, nye muligheter!

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Så er det straks en ny uke foran oss!
Gubben skal jobbe overtid ett par dager, så da er det jeg så må ta bringing og henting på de to søte små. Håper formen holder seg bra om ettermiddagene når jeg er alene, men det er som regel da kvalmen slår til :(
Så kommer svigermor på besøk, da blir det Ikea for alle pengene, og på torsdag reiser jeg og gubben på en etterlengtet kjærestetur!!! Som jeg gleder meg... :) Vi er på kjærestetur omtrent hvert 3.dje år, og hver gang så er jeg pinadø gravid!!! Sukk.. Men vi skal kose oss lell vi, selv om jeg kommer til å savne øl og vin til maten :(

Har dere noe spennende som skjer til uka dere da jenter??

Ja her er det en travel uke hos oss! Vi har pusset opp og kjøpt inn møbler til eldste jenta til sambo :D Rommet har blitt sååå fint og gleder oss til å vise henne det. Vi kjøpte hus i mai, så rommene til jentene hans er ikke veldig jentete ennå! Og så skal vi feire bursdagen hennes(8 år) til lørdag, så da blir det familieselskap(pleier å komme en hel haug da sambo har maaange søsken) og juleverksted :)

Heldigvis er jeg i god form, merker ingenting ennå (bankibordet... er 7 uker til onsdag) og er bare littegranne trøttere, men det går fint :)

Dere må iallefall kose dere masse på kjærstetur!!!

Blir litt travelt her også...men får se hvordan formen er.

Skal først til legen i morgen....eller i dag...ettersom jeg ser på klokka :P

Har vært så dårlig hele uka, så blir nok liggende hjemme en uke til hvertfall virker det som :(

Så skal vi flytte på tirsdag, så blir litt å gjøre....om jeg ligger kvalm på sofaen...så hvertfall på mannen :P stakkar.....mesteparten er klart allerede da. er for det meste bæring og litt vasking igjen.

Så er det bare å pakke ut alt sammen i den nye leiligheten og nyte det :)

Her er det fullt opp med jobb, julegateåpning, første sv. Kontroll, 2 års kontroll med jenta vår! Ellers har jeg Frihelg med familien hele neste helg! <3>

Tja...skulle vært på kjærstetur og dratt igår. Men jeg ble så dårlig, at vi ble hjemme :(

tjaaa.. travelt og travelt, har vert en utrolig travel høst med masse overtid og litt for masse å gjøre! Men nå roer det seg heldigvis ned, og eg kan begynne å tenke på juleforberedelser! Har enda ikkje begynt på pakkene..iiiikkkk! :P baking...? eg skal ivertfall begynne å tenke på det... ;)

Så nå har eg tid til å skjenne på helsa, og er overrasket over hvor lite som merkes i dette svangerskapet. Må stoppe opp litt av og til å tenke, e eg kvalm?...neeeh, eller! nei. hehe
Merker ingenting verken her eller der ;) sier overtroen at det kanskje blir ei jente da eller..? ;) nr 1 ble gutt, og var dårlig til de grader! :P

Høres spennende å hærlig ut denne uken din:)

Her er det ikke stort som skjer.
Må vel begynne å pakke ned huset da vi snart skal flytte...

Back
Topp