Ny uke, nye muligheter!

sånja

Gift med forumet
God mandag! Alle klare for en ny uke?

37 uker på vei, så nå er jeg klar for baby!![:)][8D]
Denne uka blir mamma 50 år, det skal feires med kjempeparty på lørdag. Skal i den anledning lage en skikkelig flott bursdagskrone til henne, sånn litt på gøy!![:D][8D]

Ellers bare vente, vente...[8D]

Deres planer for uka da?

Skal på afrikansk rytmekurs med storebror på onsdag, Hakkebakkeskogen-teater på torsdag,
og for første gang på en stund så har vi ingen planer til helga og det er i grunn ganske så digg [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Skal på afrikansk rytmekurs med storebror på onsdag, Hakkebakkeskogen-teater på torsdag,
og for første gang på en stund så har vi ingen planer til helga og det er i grunn ganske så digg [:D]

Så moro med både kurs og teater!![:D][:D]
Deilig med "frihelg" og kunne ta det litt etterhvert da!![:)]

Så morsomme planer dere har!![:)]

Nå er det oppgave da..

Men til fredag blir det koooos med fridag med tøtta og lillebror, og lørdag har vi planer om å dra på Barnas Verdensdag (Musikk og opplevelser fra flere verdenshjørner for barn) i nabobyen. Gleder meg!!

goood ny uke! [:D][:D][:D]

Denne uken startet med flere timer "friends"-dvd[&:][8D] Deilig med huset for seg selv, og ettermiddagsvakt! [8D][:D]

Skal jobbe man-tors, så har jeg FRIHELG! [:D][:D][:D]

hahaa... føde på lørdag...? typisk at d skal skje når du skal noe...[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

hahaa... føde på lørdag...? typisk at d skal skje når du skal noe...[:D]

Vettu, om mini vil ut på lørdag så driiiter jeg langt i hele festen...[8D][8D] Haha.. vi har spøkt hele tida med å treffe på bursdagen til mamma da. Den er på torsdag..[8D] Mormor sin på lørdag.

Back
Topp