Ny uke, nye muligheter.

lenemor

Forumet er livet
God morgen, godtfolk!

Her startet dagen allerede klokka halv seks - så dagen har vart en stund for knerten og meg. Johanna og G sover ennå - de våkner vel snart tenker jeg, G skal jo på jobb. Johanna, derimot, skal ikke i barnehagen, for i går ble jeg nemlig minnet på at det er planleggingsdager i dag og i morgen [&:]. Nåja, vi skal jo selvsagt kose oss masse, det er bare greit å være litt forberedt... jeg må bli flinkere å skrive ned sånt i familieplanleggeren vår altså!

I dag skal vi vel ta en tur på biblioteket (Johanna elsker det), og kanskje vi skal bake noe - det er avhengig av været.... det er skikkelig tåkete nå, og har regnet - det kan jo fremdeles snu. Og så får vi kanskje besøk i ettermiddag av venninnen til Johanna og moren hennes (min venninne)

God morgen

Dagen her startet kl halv 6 også[:'(], men jeg hadde en anelse om at hun kom til å våkne tidelig siden hun ble lagt litt sent igår. Vi var i bursdag i Bærum, så det er litt reisevei. Men men ikke så ofte jeg ikke holder rutinene, for å si det sånn.

Nå sitter vi og spise frokost[:)] Etterpå skal Mina i bhg. Jeg skal prøve å få meg en time på øyet eller noe, for jeg er trøtt[;)]
En soltime skal jeg også få tatt, da jeg skal i bryllup til helgen[:D] Gleder meg masse. En god venninne av meg gifter seg!!!

Her står det en haug med klær som skal på plass etter ferien. Heldoigvis stort sett rene. Sørget for å vaske før vi dro heim. Men mye rydding gjenstår. Eller utpakking.
Mannen er på jobb og ungene i barnehage. Er i grunnen deilig med en stille dag. Større sannsynlighet for at jeg får gjort litt da.

Det høres helt herlig ut å være alene Olive, men jeg skal være litt forsiktig med hva jeg ønsker meg, for på fredag er det barnehagestart for August, så fra neste uke blir det noen timer alene i huset tenker jeg... det kommer til å bli vanvittig rart!

God morgen!

Jeg er en smule forvirret her jeg sitter......etter en rolig morgen, opp litt over 7, lage frokost til ungene. Guttungen avgårde på "kongesommer" - en slags ferieklubb i regi av kommunen - jentene i barnehage og SFO. Ja - og så mannen på jobb. Og her sitter altså jeg helt alene[&:] Guri for en rar følelse - for jeg har faktisk ikke vært helt alene så lenge jeg kan huske.

Når det er sagt, så gikk det utrolig greit å begynne i barnehagen for Amalie sin del - hun kunne ikke komme seg fort nok inn[:D] Herlig å se, og til og med gutten hun sier hun IKKE liker var den hun lekte med da vi dro. Karoline var jeg mer spent på, men jammen meg var det null problem. Det er tydelig at når hun føler seg trygg et sted så gjør det ikke noe å være borte derfra. Det hjalp selvfølgelig også veldig at bestevenninna hennes også var der[:)] Og så var hun veldig opptatt av å fortelle alle at hun nå var 9 år - og ikke 8 lenger[:D]

Idag skal jeg bare nyte dagen og ta det litt som det kommer - det en sjelden luksus dette her ja[:)][:)]

ORIGINAL: lenemor

Det høres helt herlig ut å være alene Olive, men jeg skal være litt forsiktig med hva jeg ønsker meg, for på fredag er det barnehagestart for August, så fra neste uke blir det noen timer alene i huset tenker jeg... det kommer til å bli vanvittig rart!

Det blir nok litt rart ja, Lenemor[;)] Men tenker det blir litt godt også[8D]

Back to reality [&:][;)]....og litt deilig er det jo.
Jeg har jo jobbet i ei uke allerede, og Linnea var i bhg. to dager forrige uke,
men idag begynte også han far på jobb, så nå er hverdagen her igjen.
Det er jo godt å komme i rutine igjen, og føle seg nyttig [;)], men det er jo
deilig med ferie og da...
Vi er ikke HELT ferdige med ferien enda, for om 11 dager skal vi bort å besøke
Henriette og familien, og da skal vi i Kongeparken! Gjett om vi gleder oss da

Skal nesten bli litt rart å komme tilbake på Prix i dag, for nå er det 5 uker siden
sist jeg var der... Men skal jo bli kos å se alle kundene igjen da [:)]

Ha en superfin dag alle sammen [:D]

God dag.

Vært på jobb i dag, innom legen på veien hjem for å få time te meg og Marcus.

Gutta har siste ferie uka og koser seg hjemme.

God mandag jenter.
Da var ferien over og tilbake på jobben, er redd for at disse 3 uken før bryllupet kommer jeg til å være ganske fjern.
Ellers så har vi vært på biltilsynet å fått tak i nye skilter på bilen min etter at de ble sjålet på fredag når vi var ute å handlet.[:'(]

ja, her er v i tilbake i hverdagen etter seks uker med ferie,.. og herlighet.. så deilig det er :) julie starter i bhg neste tirsdag da.. og malin starter i ny bhg da.. enn så lenge er hun i den gamle bhg. men hun ba så instendig om å leke med de barna.. så da måtte hun jo få lov til det[:D]

i dag har jeg egentlig ikke gjort stort.. holdt på ute i hagen litt... og rydde opp litt... grodd litt igjen etter ferien. og tatt vekk tørkestativet inne... har vasket klær i turbofart i helga.. for å komme ajour.. nå er det bare en hel haug å legge inn i skap... er ferdig til malin.. men det gjenstår våre klær og julie sine...

det ble en time med spinning i kveld litt på impuls.. jeg hadde glemt litt av at jeg avtalte med superberta at jeg skulle trene i dag.. men jeg rakk det og kom meg avgårde... satte skifterekord og omstillingsrekord for min del...[:D] men trening ble det.. nå er det jobbing for m... sommertid på tv2 og kveldsmat for min del.. skal komme meg i seng i ok tid i dag... sliter med søvnen igjen..[:@][:@][:@][:@]men tenkte å innføre et naziregime når det gjelder rutiner for min egen del....så kanskje det hjelper.. jeg er på jobbsøkern.. så jeg må bare inn i hverdagen................ søkte to nå i helga.. spennende!! håper virkelig jeg får en av dem.. eller iallfall en jobb snart.. jeg kjenner virkelig på kroppen at jeg er klar for et kollegialt felleskap igjen..........................[:D]

Jaja.. Da var endelig mandagen over snart.. Jeg er så sliten så sliten.. Har vert på jobb hele helga og i dag.. Det blei litt mye kjenner jeg, så jeg slokna på sofaen etter middag, og har sovet til nå.. [8D] Men helgene er rolige da og flinke vikarer og sånn.. Men kjempesliten likevel.. Blei en del ekstra i går ettermiddag med dårlige pasienter og kateter som gikk tett og mye andre småting.. I morgen er det iallefall friiiiiii!! Så da skal jeg og ungene bli med pappa på tur, så drar vi å besøker farmor.. [:)]
I kveld skal jeg slange meg på sofaen og ikke gjøre en dritt..! [:)]

Back
Topp