ny uke, nye muligheter for å skravle..

Trillemor82

Forumet er livet
HURRA..

Det er mandag... jeg må si det er litt deili å få mann og barn ut av huset..:P selv om vi har
hatt en veldig fin helg.. så er jeg veldig glad for at hverdagene også er fine..:)

i dag skal jeg rydde boden inne.. og et skap. mannen skal på fyllinga med et billass på onsda.. så da er det kjekt om jeg kan bli kvitt mest mulig... :) har nok av skap etc å få tømt!
Morten fikk tømt boden ute i går.. så nå har vi lagt ut litt på finn.no... og fått kastet litt mere der og.. herlig! og fått ryddet vekk siste rest av soimmeren.. det er og godt...:)

Etterpå er det foreldrekaffe i bhg.. barna skal synge og fremføre regler for oss..M gleder seg..så det blir stas! :)  Så blir det lapskaus til middag i dag.. skulle egentlig ha fiskesuppe.. tror jeg.. men så passet det bedre å endre det litt..:) Så da får jeg vel kutte opp litt grønnsaker etterhvert tenker jeg.. men først frokost..og en deilig kaffe latte! :)

Hei og god morgen - det er så herlig å komme inn her og finne skravletråd altså - jeg hadde egentlig tenkt å starte en, men da slapp jeg.

Her er det fridag i dag, men i forbindelse med at jeg har økt stillingsprosenten min til 80% så forventes det tydeligvis at jeg skal jobbe hele tiden - så jeg skal i et møte i ettermiddag... jeg planlegger å avspasere de timene igjen prompte. Har også forpliktet meg til å jobbe gratis i et halvt år (vel, bare en time i uka, men alle monner drar), og det kommer også på toppen av den ekstra arbeidsmengden - nå merker jeg at det skal bli helt greit å gå tilbake til 60% i februar

I dag skulle vi ha ball (jeg satt nemlig og lagde ukesmeny før jeg reiste og leverte ungene i barnehagen), men det blir kylling.. stoppet i postkassa på vei til barnehagen og der lå det reklame fra Spar som har nygrillet kylling til 29 kroner, da ble det det.... har også vært en tur på Mega og handlet ullstillongs til August og meg, pluss at han fikk et par sokker og en genser også - det er nemlig 40% på alt pierre robert hos Mega - også ulla

Nå har jeg satt igang en vaskemaskin med sengetøyet mitt (ja, G og meg sitt altså), og tatt med meg en overfylt kurv med nyvaskede klær som skal brettes og legges bort... må bare rydde ut av maten jeg har handlet først

Så flinke dere er lenemor og Trillemor :-)
Tror det blir en stille dag her etter vasking og rydding i helga og dåp i går så er ikke formen på topp i dag.
Hadde en fam på visning men de har ikke lagt inn noen bud som blir nok en rude til her om 2 ukers tid.Så krysser vi fingrer for at det kommer flere da.
Middag i dag ja hmm får ta en titt i fryseren å se om vi har noe spennede.

I går shopet jeg litt til sigurd på nett, ble nytt sengetøy til vogna, stellemate og ammepute.

så fine ting du har kjøpt fru..morsomtå handle litt :)

her står lapskausen og putrer på plata.. jeg har og satt i gang en maskin med vårt sengetøy.. så satser jeg på trommelen etterpå..s å slipper jeg å finnefrem nytt :P litt lat!

det ringte en på en kommode vi har ute på finn.. så hun kommer og henter den etterpå.. det blir godt å bli kvitt den.. og nå er jeg i  gang med det ene skapet vi har i stua.... nå skal det kastes mere... men da jeg åpnet det så se rjeg at det er stort sett ting vi bruker inni der.. sååå da vet jeg ikke.. kanskje jeg må kaste ting fra et annet sted i stedet :)
Først måtte jeg bare hive i meg mat... for jeg skal snart på foreldrekaffe.. og da blir det en stund til vi skal spise middag..og i kveld skal jeg på kino.. det blir godt! :) deilig å komme seg ut litt...:)

Back
Topp