Hei, er nå 10+5 og har sett liv på ultralyd to ganger. Har hatt murringer underveis, men siste to dagene har det vært en ny type smerte. Den kjennes fortsatt mensaktig ut, men samtidig ikke helt det samme, og litt sterkere enn de småmurringene. Smerten ligger på venstre side og ganske lavt, og bevegelse og press gjør smerten verre (dette er vel største forskjellen mellom ift vanlige murringer). Trykker jeg på siden fra et par cm under navlen til godt under trusekanten er det ganske vondt. Ellers varierer det litt hvor mye det kjennes, men det er liksom noe jeg kjenner på hele tiden ganske svakt. Og så kommer det ekstra av og til, også når jeg er helt i ro.
Jeg antar det ikke er så mye jeg kan gjøre fra eller til uansett, og ville egentlig tro jeg hadde sett blod nå om det var fare på ferde. Kanskje er bare dette en ny måte å kjenne voksesmerter. Men noen erfaring med dette?
Jeg antar det ikke er så mye jeg kan gjøre fra eller til uansett, og ville egentlig tro jeg hadde sett blod nå om det var fare på ferde. Kanskje er bare dette en ny måte å kjenne voksesmerter. Men noen erfaring med dette?