Ny tul om ei uke...

LissyLou

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
Var på tul i dag og var forberedt på det verste, for ditta med ivf er en jævlig karusell som gir deg kraftig sug i magen, gang etter gang!

Jeg er i dag 6+6 og fikk ikke se noe bankende hjerte ❤️ Slimhinnen min er forsatt tykk og fin, men det tror jeg kan være pga hormon støtte.
Så det blir ny tul om ei uke i håp om at det rett og slett er for tidlig til og se hjerte og et fryseforsøk er tregere enn vanlig..

Men 17 dpo var HCG mitt bare 167 noe jeg syns var veldig lavt...
Og i dag er den målt til 5143 noe jeg også syns er for lavt til og være 6+6, så skal jeg ta ny torsdag for og se om det er noe stigning ❤️

Er det noen som har noen solskinnshistorier? ❤️

Har ingen erfaring, men krysser fingrene for deg :love7

Har vært på TUL i uke 6 hvor vi ikke fikk se hjertet ordentlig hvertfall. Kunne se det i uke 7.

Så leit at du ikke fikk den bekreftelsen som hadde vært godt å få nå :( håper på det beste for deg og at kommende uke går raskt ❤️

Hcg er innenfor normalverdien for 6+6, så selv om den er lav er den ikke for lav. Det kan gå helt fint, jeg krysser fingrene for deg!

Har vært på TUL i uke 6 hvor vi ikke fikk se hjertet ordentlig hvertfall. Kunne se det i uke 7.

Så leit at du ikke fikk den bekreftelsen som hadde vært godt å få nå :( håper på det beste for deg og at kommende uke går raskt ❤️

Tror det avgjørende svaret vil komme torsdag etter HCG nr 2 er tatt ❤️
Og at det forhåpentligvis blir en happy ending på mandag

Hcg er innenfor normalverdien for 6+6, så selv om den er lav er den ikke for lav. Det kan gå helt fint, jeg krysser fingrene for deg!

Ja det er set jeg også har sett litt på :)
Blir 2 lange dager nå til prøve nr 2 blir tatt :)
Vi håper det beste, og frykter det verste ❤️
Men takk for svar!

Ja det er set jeg også har sett litt på :)
Blir 2 lange dager nå til prøve nr 2 blir tatt :)
Vi håper det beste, og frykter det verste ❤️
Men takk for svar!
Husk også på at hcg ikke stiger like fort når du passerer 5000, så du skal ikke forvente en dobling. En jevn fin stigning holder. Masse lykke til!!

Husk også på at hcg ikke stiger like fort når du passerer 5000, så du skal ikke forvente en dobling. En jevn fin stigning holder. Masse lykke til!!

Takk for info ❤️

Ditta endte ikke godt :(
Fant ut i dag på kontrollen at jeg er gravid utenfor livmoren, der fant di foster med et bankende hjerte ❤️ Så nå er jeg innlagt og blir operert i løp sv kort tid... så fjerner di høgre eggstokk så det ikke skjer fleire ganger...
Det største sjokket nå er at di må fjerne den eine eggstokken!!

Fant ut i dag på kontrollen at jeg er gravid utenfor livmoren, der fant di foster med et bankende hjerte ❤️ Så nå er jeg innlagt og blir operert i løp sv kort tid... så fjerner di høgre eggstokk så det ikke skjer fleire ganger...
Huff, nå fikk jeg skikkelig vondt av deg. Så mye dritt man skal måtte oppleve. Sender deg alle gode tanker og lykkeønsker for at det vil gå neste gang.

Så leit å høre :Heartred sender mange klemmer

Fy søren, det er så utrolig urettferdig :( ikke bare mister dere, men så må eggstokken fjernes også..
Sender deg en stor klem ❤️

Back
Topp