Ny tråd, igjen: babynest :P

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Eg skal kjøpe/bestille babynest til jentene, men eg klare ikkje å bestemma meg! Er så mykje å velge mellom, så mange uendelige kombinasjoner!
Såååå, HJEEEEELP! Kom med idear, bilder, farger osv :D

Altså hæ? Er det to jenter? :D Trodde ikke dere fikk sett på den ene?

ImageUploadedByBV Forum1422448406.173175.jpg

ImageUploadedByBV Forum1422448417.041165.jpg

• Liker
Reactions: EJ
Utrolig mange fine, både her og på andre tråden. Gleder du deg til feminine mønstre og råååååsa? :D

Utrolig mange fine, både her og på andre tråden. Gleder du deg til feminine mønstre og råååååsa? :D

Haha :P eg og rååååååsq har aldri vore så gode venner :P Men gledar meg til å kunne kjøpe meir "pynte kle" :P

Kjekt med to av samme kjønn da, så kan de bruke hverandres klær:)
Jeg liker kremgult og lyselilla, hva med et nest i de fargene? Er ikke sp fan av rosa jeg heller.
Men tro meg, det kommer til å dukke opp i form av gaver enten du vil eller ikke!

• Liker
Haha :P eg og rååååååsq har aldri vore så gode venner :P Men gledar meg til å kunne kjøpe meir "pynte kle" :P
Hehe ha mener å huske det. Mange av bildene var veldig rosa og dillete ;) Du finner masse lilla også, ikke så mye rødt. Men definitivt mer å velge mellom enn til gutter! Kjekt med 2 jenter for da kan du "kjøpe hele utvalget" og ikke velge mellom klær hvem som er finest :p

• Liker
Sy selv? Da får du det akkurat slik du vil ha det. Både min søster og svigerinnen min har nettopp sydd selv og de sa det var superlett :)

Sy selv? Da får du det akkurat slik du vil ha det. Både min søster og svigerinnen min har nettopp sydd selv og de sa det var superlett :)

Ikkje eige eg symaskin, eige faktisk ikkje ein nål og tråd :P Så det kjem ikkje til å skje :P

Back
Topp