Ny tlf. Trenger tips!

Insania

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Det ser ut for at jeg må anskaffe meg ny tlf om ikke så lenge, siden min kjære Sony Ericsson W995 begynner å fuske...

SÅÅÅÅÅ....hvilken tlf burde jeg satse på?
HTC, Samsung eller Iphone?

Hjelp....

Eg har LG optimus! ;)

Kjempe fornøgd med den! :D

iPhone!!
Elsker min

Jeg kommer iallefall aldri til å ha noe annet enn iPhone..! Jeg elsker min! :-)

Jeg får svare her som jeg gjorde forrige gang en slik tråd kom opp.

Du må nesten søke litt på de forskjellige mobilene som finnes og se etter hva du har behov for.
http://www.amobil.no er en grei side til slikt.

Du vil alltid ha både iphone, htc, lg osv fanatikere som mener dems er best.
Jeg for min egen del er veldig glad i htc men det kan være den så absolutt ikke passer til ditt behov.
Du får sette deg ned og notere litt med hva behov du har for på denne nye dingsen.
Jeg har nok ikke behov for noe av denne fancy smarttelefonen min men jeg syntes det er veldig morro med masse rare gadgets og funksjoner.

Du får ha lykke til med valget og håper du finner den rette mobilen for deg

iphone!
Det er faktisk den eneste tlf som så å i aldri er på service. Jeg har aldri hørt om en iphone som har vært på service utenom at den har vært knust eller fuktskadet (og det er selvforsynt)
(jobbet som service ansvarlig på elektronikkbransje før)

du kan gjøre så å si alt med iphone! :)
bare husk å kjøp skjermbeskyttelse og deksel. er virkelig verdt pengene!!

Jeg har en samsung galaxy(ikke 2'ern), å er kjempefornøyd med den.
Bestillte meg akkurat en iphone 4s nå, krysser fingre for at jeg blir like fornøyd med den!
Hos meg sto det mellom samsung gallaxy2 og iphone, ble iphone bare for at jeg er nysgjerrig på om den er like bra som folk påstår. Mannen har HTC, å den har det vært mye feil med.

jeg har akkurat kjøpt meg en samsung galaxy s2. får den i morgen eller tirsdag og er veeeeldig spent!!! :)

Back
Topp