ny time :)

*3 skal bli 4*

Glad i forumet
da rinkte dem å spurte om jeg ville komme på ul før :) sa seff ja, og fik da time den 7 juni kl 09 i stede for den 21 kl 10 :)

gleder meg sykt masse :)

kan man se hjerte da om man er mellom 6+1 og 6+3???

Godt å få time tidligere da :-) Om du er heldig kan du kanskje se noe, men kan også hende det er litt tidlig enda.
Skal krysse fingrene for at du får se et lite hjerte som slår

Ville ikke anbefalt å gå så tidlig, meget mulig du ikke får sett noe hjerte som banker...vil du ikke utsette til du er 7 uker? Men det er klart du kan oppleve å se at hjertet banker også da og det er jo veldig betryggende i tilfelle...så håper du får det :-)

Lille Fie skrev:
Godt å få time tidligere da :-) Om du er heldig kan du kanskje se noe, men kan også hende det er litt tidlig enda.
Skal krysse fingrene for at du får se et lite hjerte som slår

Sign

Samuels hjertemamma skrev:
Ville ikke anbefalt å gå så tidlig, meget mulig du ikke får sett noe hjerte som banker...vil du ikke utsette til du er 7 uker? Men det er klart du kan oppleve å se at hjertet banker også da og det er jo veldig betryggende i tilfelle...så håper du får det :-)

jeg var 6+5 med elste mann og da ble jeg flyttet fram til 7 uker. og da såg vi hjerte. men ser vi ikke hjerte da skal jeg be om ny ul 2 uker etter. stresser ikke så mye om hjerte ikke dunker for veit jo at det kan være for tidlig :)

Heisann!

Jeg var på UL for snart to uker siden, da var jeg rundt 6/7uker (faktisk usikker),
da ble det målt til å være 9,5 mm stort (eller lite da..hehe) og det tilsvarer i følge legen 6/7uker. Og vi fikk ikke se hjerte slå :(
Skal tilbake på mandag, håper da at vi ser et hjerte :) Visst ikke er det noe galt med  det lille.

Lykke til, men ikke bli redd om du ikke får se noe hjerte i uke 6. Jeg har hatt to uker i helvete for å si det mildt, unner ingen det. Skulle ønske jeg ventet til uke 8/9 :)
Bare et tips ;)

Back
Topp