Ny time til oul

ECB

Glad i forumet
mannen fikk i dag spørsmål om han kan reise bort i jobb hele neste uke. Nattarbeid hele uken og sinnsykt godt betalt.
Måtte egentlig si nei siden vi har oul neste torsdag og dette er noe mannen absolutt ikke vil gå glipp av. Så jeg ringte sykehuset for å høre om de har fått noen avbestillinger.
Vi skal på OUL nå torsdag som kommer. Om to dager. Plutselig ble ventetiden kortet ned med en hel uke.
Hun jeg pratet med var utrolig forståelsesfull for at mannen ville være med :)

Så bra at det løste deg og at dere fikk tidligere time og slipper vente enda lengre

Så bra at de hadde muligheten til å gi dere tidligere ultralyd <3 Lykke til

Syntes nesten det ble værre å vente bare to dager enn det var å vente ni dager.

mannen fikk i dag spørsmål om han kan reise bort i jobb hele neste uke. Nattarbeid hele uken og sinnsykt godt betalt.
Måtte egentlig si nei siden vi har oul neste torsdag og dette er noe mannen absolutt ikke vil gå glipp av. Så jeg ringte sykehuset for å høre om de har fått noen avbestillinger.
Vi skal på OUL nå torsdag som kommer. Om to dager. Plutselig ble ventetiden kortet ned med en hel uke.

Jøss så bra! Når jeg ventet vårt første barn flyttet sykehuset først oul en uke. Mannen skulle da på øvelse (jobbet da i Forsvaret) og kunne ikke være med. Da jeg ringte opp for å prøve å endre fikk jeg streng beskjed om at det var ikke noen grunn til å bytte på timen! Så endte med å gå alene[emoji849]

Jøss så bra! Når jeg ventet vårt første barn flyttet sykehuset først oul en uke. Mannen skulle da på øvelse (jobbet da i Forsvaret) og kunne ikke være med. Da jeg ringte opp for å prøve å endre fikk jeg streng beskjed om at det var ikke noen grunn til å bytte på timen! Så endte med å gå alene[emoji849]
Det er jo kjempetrist. Dette er en av grunnene til at jeg er kjempeglad for at det er et lite lokalsykehus. Virker som de er mer forståelsesfulle.

Så moro da Sykehuset flyttet min OUL (pga uforutsette hendelser fra de sin side)...1 hel dag tidligere...og jeg bare... ikke mer?? Er skikkelig utålmodig etter å komme på OUL og

Så moro da:) Sykehuset flyttet min OUL (pga uforutsette hendelser fra de sin side)...1 hel dag tidligere...og jeg bare... ikke mer??:hilarious: Er skikkelig utålmodig etter å komme på OUL. Men nå som det nærmer seg er jeg glad selv for bare 1 dag tidligere:)

Syntes nesten det ble værre å vente bare to dager enn det var å vente ni dager.
Jeg ventet og ventet på min oul men dagen før var jeg plutselig ikke forberedt lenger og var kjempe nervøs og vondt i magen helt frem til jeg lå på benken! Lykke til på torsdag [emoji1]

Back
Topp