E Eskimoen Gift med forumet 9 Okt 2009 #2 Tusen takk[:D] Gleder meg kjempemasse[:D] Forlovet oss 13-08-02, så kanskje på tide??[8D] Lurte litt på om jeg skulle utsette litt og fortelle, mtp alt det triste, men håper det er greit[:)]
Tusen takk[:D] Gleder meg kjempemasse[:D] Forlovet oss 13-08-02, så kanskje på tide??[8D] Lurte litt på om jeg skulle utsette litt og fortelle, mtp alt det triste, men håper det er greit[:)]
MAHO78 er endelig mamma:) Januarhula 2014 9 Okt 2009 #3 Åå, så fin ticker! Kjekt å ha bryllup å sjå fram til då! Lykke til med planlegging osv! [:)]
L *Laila* Forumet er livet 9 Okt 2009 #4 ORIGINAL: Nesing Oioioi! Gratulerer så mye med det forestående giftemålet, Litolus! [:D][:D]
E Eskimoen Gift med forumet 10 Okt 2009 #7 Takk[:D] Prøver å se om de på november 08 kan finne ut av det selv[8D][8|]
*Bobbo* Forumet er livet 10 Okt 2009 #9 ORIGINAL: Serene Så koselig [:D] godt med litt gode nyheter også [;)] gratulerer såå mye litolus [:D]
ORIGINAL: Serene Så koselig [:D] godt med litt gode nyheter også [;)] gratulerer såå mye litolus [:D]
S snoopy81 Forelsket i forumet 10 Okt 2009 #10 ORIGINAL: tullemor79 Gratulerer så mye med forestående bryllup!!
S Sarah Elsker forumet 10 Okt 2009 #11 ORIGINAL: Nesing Oioioi! Gratulerer så mye med det forestående giftemålet, Litolus!