Ny ticker??

HÆÆÆÆ!?? Que pasa? Det er det jeg sier spooky / forundringsticker! [8|]
Likte den forrige bedre! 
 
Er det sånn at vi får ny hver dag eller?? jeg fatter ikke noe!
hmmmfrr!
spoooky!
 
 
Hmmm reklametrix??[8|]
 
ORIGINAL: fruluna

Ha ha ha den var ikke noe fin!!! Fniiiis [:D][:D]

 
Nei sant? Vil ha den forrige tilbake jeg! Skal bli spennende å se hvor lenge vi har denne da før den skifter. Den forrige hadde vi ca 3-4 timer[8|]
 
sier du med en blå srerk! ok jeg ble glad for en ekstra srerk for ca 26 uker siden, er kommet forbi den nå...
 
 
Hva er srerk for noe grokka???? Greit at du er fra Nordnorge asså, men skriv norsk!!!!



Sysn ticker`n min er nydelig jeg.. Blååååå og flott!!! Deres er sort og uoversiktlig [:D][:D]
 
Velvel grokka! Ser ut til at vi er stuck med denne tickeren her.
Likte "Kaffe og sjokolade"-tickeren som fruluna assosierte med mye bedre jeg [8|]
 
Var inne på lafemmebonita og prøvde å lage ny, men fikk ikke se resultatet så jeg drøyd'n. Prøve igjen siden [;)]
 
Back
Topp