S Stredet Elsker forumet 9 Mar 2007 #21 HÆÆÆÆ!?? Que pasa? Det er det jeg sier spooky / forundringsticker! [8|] Likte den forrige bedre!
Grokka Elsker forumet 9 Mar 2007 #22 Er det sånn at vi får ny hver dag eller?? jeg fatter ikke noe! hmmmfrr! spoooky!
S Stredet Elsker forumet 9 Mar 2007 #25 ORIGINAL: fruluna Ha ha ha den var ikke noe fin!!! Fniiiis [:D][:D] Nei sant? Vil ha den forrige tilbake jeg! Skal bli spennende å se hvor lenge vi har denne da før den skifter. Den forrige hadde vi ca 3-4 timer[8|]
ORIGINAL: fruluna Ha ha ha den var ikke noe fin!!! Fniiiis [:D][:D] Nei sant? Vil ha den forrige tilbake jeg! Skal bli spennende å se hvor lenge vi har denne da før den skifter. Den forrige hadde vi ca 3-4 timer[8|]
Grokka Elsker forumet 9 Mar 2007 #26 sier du med en blå srerk! ok jeg ble glad for en ekstra srerk for ca 26 uker siden, er kommet forbi den nå...
sier du med en blå srerk! ok jeg ble glad for en ekstra srerk for ca 26 uker siden, er kommet forbi den nå...
fruluna Forumet er livet 9 Mar 2007 #27 Hva er srerk for noe grokka???? Greit at du er fra Nordnorge asså, men skriv norsk!!!! Sysn ticker`n min er nydelig jeg.. Blååååå og flott!!! Deres er sort og uoversiktlig [:D][:D]
Hva er srerk for noe grokka???? Greit at du er fra Nordnorge asså, men skriv norsk!!!! Sysn ticker`n min er nydelig jeg.. Blååååå og flott!!! Deres er sort og uoversiktlig [:D][:D]
S Stredet Elsker forumet 10 Mar 2007 #28 Velvel grokka! Ser ut til at vi er stuck med denne tickeren her. Likte "Kaffe og sjokolade"-tickeren som fruluna assosierte med mye bedre jeg [8|]
Velvel grokka! Ser ut til at vi er stuck med denne tickeren her. Likte "Kaffe og sjokolade"-tickeren som fruluna assosierte med mye bedre jeg [8|]
S Stredet Elsker forumet 10 Mar 2007 #29 Var inne på lafemmebonita og prøvde å lage ny, men fikk ikke se resultatet så jeg drøyd'n. Prøve igjen siden [;)]
Var inne på lafemmebonita og prøvde å lage ny, men fikk ikke se resultatet så jeg drøyd'n. Prøve igjen siden [;)]