Ny test

Høne_mor84

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Tok en ny test i dag, 1 uke siden forrige testen, er 5+0 i dag og slik så testen ut. Har jo hatt litt småantydninger til blødning, derfor måtte jeg teste på ny. Hva tenker dere?

Den nederste er fra forrige uke :happy:

Vedlegg

• 20191223_202631.jpg
    20191223_202631.jpg
    11 KB · Visninger: 68
  • Screenshot_20191223-201332_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20191223-201332_Samsung Internet.jpg
    10,4 KB · Visninger: 68
Det ser veldig bra ut synes jeg. Hvordan går det i forhold til blødningen?

Virker som jeg begynner å blø etter hver gang jeg har samleie :hungover: så bør jeg kanskje avstå til jeg er kommet litt lenger?

Veldig vanlig at man kan blø etter samleie pga slimhinnene er litt tynnere/skjørere. Men fytti. Man får jo skrekken. Alt man vil er jo at det ikke kommer blod der nede :nailbiting: Forrige graviditet var etter en SA i uke 10. Da var det null sex leeeeeeenge :hilarious: ved den graviditeten.

Veldig vanlig at man kan blø etter samleie pga slimhinnene er litt tynnere/skjørere. Men fytti. Man får jo skrekken. Alt man vil er jo at det ikke kommer blod der nede :nailbiting: Forrige graviditet var etter en SA i uke 10. Da var det null sex leeeeeeenge :hilarious: ved den graviditeten.
Ja, man blir helt nervevrak, og gjør det man kan for å unngå blødning! Men mannen blir nok litt små snytt hvis jeg ikke vil ha sex på x-antall uker :eek:

Flott stigning! :)

Sist svangerskap blødde jeg etter sex, så nå blir det ingenting fram til HVERTFALL 30. Januar. Tre lange mnd for mannen haha

Back
Topp