Ny test..

mammatilM&L

Elsker forumet
Jeg tok den første g-testen 12.12.12 og den ble positiv med det samme. 22.12.12 begynte jeg å blø, samtidig som jeg fikk spysjuka, bare lett rosa blod. Varte i 5 dager. Tok ny test 27.12.12 og den var litt svak. Jeg husker ikke hvordan det var med den første siden jeg bare tok den i full hast før bryluppet. Men tok ny test i dag, og den er garantert sterkere nå :D Jeg ble så glad :) Håper blødningen jeg hadde bare var en uskyldig blødning å at den lille spiren har det bra i livmora.
Skal en snartur til jm i morgen å bestille meg time til henne og få meg henvist til tidlig ul :)
Når tar de tidlig ul egentli? Jeg tror jeg er 7uker i dag :P

Ja der sier du noe ;) Den var ikke dum ;) Men nå har jeg ikke tatt en slik tidligere, så har jo ikke noe å sammenligne en med. Jeg håper jm kan berolige meg i morgen.. Eller blir det nok så jeg kjøper en ukeindikatortest :P

Leste noe om det her tidligere- at hadde man spysjuka kunne man få rosa utflod en periode.
Håper det var bare en uskyldig blødning :-)

Det sa jm også, så hun har beroliget meg veldig mye. Så nå skal jeg bare slappe av å tenke positive tanker :)

Som du sa slapp av og tenke positive tanker. Lykke til :-)

Det skal jeg gjøre :) Gleder meg over å være kvalm hver dag :) Var litt kjedelig i dag på bursdagen min da, ble ikke mye spisingen med meg :/ Og de fleste i familien vet ingenting enda, så håper de ikke la merke til noe :P
Sa at jeg hadde spist nok mens jeg laga maten jeg :P hehe..

Så bra at JM fikk beroliget deg, "kos" deg med kvalmen og gratulerer med dagen :)

Tusen takk :) Jeg "koser" meg jeg :)

Back
Topp