Ny test idag...

Emz mamma

Elsker forumet
og sterker strek.... Nesten like sterk som kontrollstreken...

Har vært å tatt HcG blodprøve idag som jeg får vite verdien av på torsdag. Har mistet tidligere så ønsker å få litt konkrete svar... Men håper endelig at dette blir mitt nye tilholdssted !!!!! [:D]

Så morro!!

Gratulerer så mye! [:D]

Gratulere så mye[:)] krysser det jeg har for att du blir her en god stund[:D]

Gratulerer sååå mye=) ser du har hatt mange SA. Jeg har ingen barn og har hatt en MA og en SA...Ble anbefalt akupunktur av ei venninne og hadde første timen i dag...og DET var en positiv opplevelse!! hun kunne fortelle meg hva som var noe av årsaken og satt nåler der det trengs=)

Jeg vet ikke om dette virker men ut i fra dette vil jeg anbefale det!=)

ORIGINAL: *skal bli mamma*

Gratulerer sååå mye=) ser du har hatt mange SA. Jeg har ingen barn og har hatt en MA og en SA...Ble anbefalt akupunktur av ei venninne og hadde første timen i dag...og DET var en positiv opplevelse!! hun kunne fortelle meg hva som var noe av årsaken og satt nåler der det trengs=)

Akupunktur er verdt et forsøk altså! Har prøvd ved ett par anledninger selv. Hadde ikke råd denne gangen da jeg betalte 250 kr pr behandling + 600 kr for behandling før og etter innsetting i Trondheim. Så det gikk gjerne noen tusenlapper hver gang. Men det er så absolutt verdt et forsøk...

ORIGINAL: Emz mamma

ORIGINAL: *skal bli mamma*

Akupunktur er verdt et forsøk altså! Har prøvd ved ett par anledninger selv. Hadde ikke råd denne gangen da jeg betalte 250 kr pr behandling + 600 kr for behandling før og etter innsetting i Trondheim. Så det gikk gjerne noen tusenlapper hver gang. Men det er så absolutt verdt et forsøk...

Ja, jeg betalte 600 nå, så er det 350 kr per gang etter det...skal ditt en gang i uka frem til uke 12...hun sa at det ikke var så lett for den lille spiren å holde seg fast på meg så jeg fikk en nål mitt oppå topplokket som jeg må gå med hele dagen..fikk også resept på noe som skal forsterke livmora...=)

så får krysse alle fingre!!=)

Gratulerer så mye med spiren[:D]
Krysser fingrene fremover[;)]

Back
Topp