Ny test.... 48 timer siden den forrige.... *oppdatert*

Emz mamma

Elsker forumet
og den er sterkere! MEN jeg fikk litt panikk så jeg ringte legekontoret og ba om å få tatt HcG blodprøve så da må jeg bare vente tålmodig på svar til torsdag.... [:-] Så får jeg vel tatt en ny på fredag kanskje... Har ikke noen mørk eller rød utflod (enda) heller ikke med crinonen. Siste dag med den idag.... [:-] For en tid dette skal bli fremover.... jeg er bekymret og redd..... Kommer IKKE til å slappe av før etter en eventuell tidlig UL som kan bekrefte det ene eller det andre....

(Vet jeg kanskje burde være mer happy, men er bare redd.....) [:(]

---------------------------------------------------------

25/6
Fortsatt ingen antydning til blødning. Ingen magesmerter. Måtte på do 3 ganger igår og gjøre mitt fornødne... [8D] Så var kanskje derfor jeg hadde sånne magesmerter......
Bare jeg kommer meg til imorgen, da er jeg 4+0 og skal ringe legekontoret for å høre Hcg... Må vel ta en ny på fredag. Men det er bedre enn det har vært tidligere, for da har jeg fått mørkebrun utflod som har utviklet seg til friske blødninger. Er på do niåførrti ganger pr dag for å sjekke da men... [8|] [:)]

huff.. det er jo ikke noe greit når du ikke føler du kan glede deg når du mest sansynlig er gravid. å skjønner jo at det er vanskelig for deg. ser jo du har dårlige erfaringer.

så skal krysse alt jeg har for deg for at det skal gå bra denne gangen.

å du.. slapp av.. hvil.. ta godt vare på deg selv. prøv hvertfall.

stooor klem fra meg.

Ta en digital, for er du gravid så skal du vel fortsette med crinonen`? Da må du jo ringe inn til dit du tilhører [:D]

Håper at hcg nivået er bra, og at det forsetter å stige!! Denne gangen må det gå bra..!!
God klem sendes over!

hei.skjønner deg så utrolig godt at du er redd, ser at du har mistet flere ganger[:(][:(][:(]jeg hvet hvordan den følelsen føles. Vil bare ønske deg kjempe masse lykke til, ogfor at spiren skal sitte.klem..

Forstår godt at du er bekymra. Håpar hcg nivået er perfekt og du kan slappa litt av.

No skal det gå veien [:)][:)][:)]

ORIGINAL: fano

Ta en digital, for er du gravid så skal du vel fortsette med crinonen`? Da må du jo ringe inn til dit du tilhører [:D]

Snakket med sykehuset igår og lurte på om jeg skulle fortsette med crinonen, sa jeg hadde sniktestet og at det så positivt ut. Men hun sa at jeg skulle bare bruke den i 15 dager å deretter gå uten.... har hatt noen ekle, sterke magesmerter idag... så er veeeldig redd..... [&o]

Uff ikke godt å gå å være engstelig[:(]
Håper testen forblir positiv
klemmer;)

ORIGINAL: [miss]

Håper at hcg nivået er bra, og at det forsetter å stige!! Denne gangen må det gå bra..!!
God klem sendes over!

ORIGINAL: [miss]

God klem sendes over!

Signerer.

ORIGINAL: Apple

Skjønner du sliter med å slippe gleden løs når du har mistet så mange ganger tidligere. Ville det fått deg til å slappe av mer hvis du hadde fortsatt med Crinonen? Det er jo ikke noe i veien for å fortsette med det inntil morkaken tar over progesteronproduksjonen om noen uker. Selv gikk jeg på progesterontilskudd til og med uke 11. Det går jo an å høre med sykehuset. Uansett, sterkere test i dag er BRA! Du skal se den lille spiren inne i magen din kommer til å vokse seg stor og sterk. Krysser fingrene for deg!

Virket ikke som St. Olavs mente det skulle til noe mer.... Har progestan liggende da, fra fryseforsøk. Men vet ikke om jeg burde bruke det.... [8|]

tvi tvi og masse lykke til videre Emz mamma, skal krysse alt jeg kan for at dette skal gå bra

Back
Topp