Emz mamma
Elsker forumet
og den er sterkere! MEN jeg fikk litt panikk så jeg ringte legekontoret og ba om å få tatt HcG blodprøve så da må jeg bare vente tålmodig på svar til torsdag.... [:-] Så får jeg vel tatt en ny på fredag kanskje... Har ikke noen mørk eller rød utflod (enda) heller ikke med crinonen. Siste dag med den idag.... [:-] For en tid dette skal bli fremover.... jeg er bekymret og redd..... Kommer IKKE til å slappe av før etter en eventuell tidlig UL som kan bekrefte det ene eller det andre....
(Vet jeg kanskje burde være mer happy, men er bare redd.....) [:(]
---------------------------------------------------------
25/6
Fortsatt ingen antydning til blødning. Ingen magesmerter. Måtte på do 3 ganger igår og gjøre mitt fornødne... [8D] Så var kanskje derfor jeg hadde sånne magesmerter......
Bare jeg kommer meg til imorgen, da er jeg 4+0 og skal ringe legekontoret for å høre Hcg... Må vel ta en ny på fredag. Men det er bedre enn det har vært tidligere, for da har jeg fått mørkebrun utflod som har utviklet seg til friske blødninger. Er på do niåførrti ganger pr dag for å sjekke da men... [8|] [:)]
(Vet jeg kanskje burde være mer happy, men er bare redd.....) [:(]
---------------------------------------------------------
25/6
Fortsatt ingen antydning til blødning. Ingen magesmerter. Måtte på do 3 ganger igår og gjøre mitt fornødne... [8D] Så var kanskje derfor jeg hadde sånne magesmerter......
Bare jeg kommer meg til imorgen, da er jeg 4+0 og skal ringe legekontoret for å høre Hcg... Må vel ta en ny på fredag. Men det er bedre enn det har vært tidligere, for da har jeg fått mørkebrun utflod som har utviklet seg til friske blødninger. Er på do niåførrti ganger pr dag for å sjekke da men... [8|] [:)]