Ny terminliste?

Skal det lages ny terminliste?

• Antall som har svart
    22

Aléria

Gift med forumet
Julistrålene 2025 ♡
Junilykke2018
Marshmallows2021
Nå har jo en del av oss begynt å ha vært på OTUL og resten følger etter fortløpende, så det har vel blitt litt flytting av termindatoer :happy: Jeg tenkte å få forandret datoen i terminlisten, men lurte bare på om vi skulle laget en ny terminliste med fastsatte termindatoer? Vet det ble gjort i min forrige termingruppe. Så blir det litt mer ryddig, eller hva tenker dere andre? Oppdatere gammel liste eller lage ny? :happy:

Kommer ikke opp noe forslag, men jeg vil heller ha en oppdatert inne på skjult :) dessuten er det vel først på OUL at termindato blir offisiell, eller husker jeg feil? Sånn sett kan det fortsatt endre seg for mange.

Kommer ikke opp noe forslag, men jeg vil heller ha en oppdatert inne på skjult :) dessuten er det vel først på OUL at termindato blir offisiell, eller husker jeg feil? Sånn sett kan det fortsatt endre seg for mange.
Åja, står ikke alternativene rett under overskriften? Ser det er noen som har stemt :)Jeg lurte også litt på om vi kanskje skulle hatt den på skjult :happy: Når det gjelder når terminen blir fastsatt, så fikk jeg beskjed om at den var satt nå ved OTUL og jordmoren skrev den på helsekortet mitt. Men mulig dette gjøres forskjellig fra sykehus til sykehus?

Åja, står ikke alternativene rett under overskriften? Ser det er noen som har stemt :)Jeg lurte også litt på om vi kanskje skulle hatt den på skjult :happy: Når det gjelder når terminen blir fastsatt, så fikk jeg beskjed om at den var satt nå ved OTUL og jordmoren skrev den på helsekortet mitt. Men mulig dette gjøres forskjellig fra sykehus til sykehus?
Jeg skrev litt uklart, beklager! Mente bare at det med skjult ikke var noe alternativ :) er det jeg hadde stemt på i så fall..! Men de to andre alternativene kommer opp.

Jordmor skrev opp min dato på TUL også, men ganske sikker på at endelug settes på UL. Det er den datoen som brukes når man skal søke permisjon og sånt.

Jeg skrev litt uklart, beklager! Mente bare at det med skjult ikke var noe alternativ :) er det jeg hadde stemt på i så fall..! Men de to andre alternativene kommer opp.

Jordmor skrev opp min dato på TUL også, men ganske sikker på at endelug settes på UL. Det er den datoen som brukes når man skal søke permisjon og sånt.
Aha, nå har jeg lagt inn ny terminliste inn på skjult som et alternativ :happy:
Hm, jeg spurte jordmoren da hun fylte inn ultralyd termin på helsekortet og hun bekreftet at terminen ble fastsatt på OTUL (i alle fall her). Hun sa at det var sikrere da ulik vekstkurve blant barn gjør termin mer usikker senere i graviditeten :happy:

Husker det samme fra sist. Det skulle være ganske stor endring i følge jordmor hvis de endret termin på oul :)

Stemmer for å oppdatere den vi har. Vi fikk også offisiell termindato på OTUL :Heartred

Som den som oppdaterer terminlista vi har så kan jeg godt ta jobben, men det er nok en goood del folk som ikke er aktive på forumet eller har falt fra underveis uten å si noe. Så det ryddigste ville nok vært å lage en ny terminliste for de som fortsatt er aktive :)

Som den som oppdaterer terminlista vi har så kan jeg godt ta jobben, men det er nok en goood del folk som ikke er aktive på forumet eller har falt fra underveis uten å si noe. Så det ryddigste ville nok vært å lage en ny terminliste for de som fortsatt er aktive :)
Ja, det var egentlig det jeg tenkte også :) Ble laget ny terminliste i begge de to tidligere terminforumene jeg har vært en del av nettopp av den grunn.

Back
Topp