Ny terminliste?

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Skulle vi lagd en ny liste nå som de fleste har fått tatt OUL (eller har den straks?)

Tror desverre det er mange fra den første lista som ikke henger med lengre.

Jeg trur hun oppdaterer hele tiden om man bare skriver oppdatering til hun. Ser hvertfall at fleste oppdaterer etter oul. Men om ny er lettere så går jo det også❤️

Jeg trur hun oppdaterer hele tiden om man bare skriver oppdatering til hun. Ser hvertfall at fleste oppdaterer etter oul. Men om ny er lettere så går jo det også❤️
Tenkte mest for å få en med bare de som fortsatt henger med i gruppa jeg. Er endel frafall.

Jeg oppdaterer fortløpende, men klarer ikke å få med meg hvem som ikke er her lenger! Så hvis noen vil ta ansvar for å lage ny så er det bare å kjøre på :happy:

Hvis man ikke vil være helt anonym hadde det vært gøy å vite hvor i landet andre bor. Eventuelt legge til fødested som er der nå :)
Enig, veldig kjekt å vite hvor folk er fra. Jeg har lagt inn fødested på alle som deler det :) Kanskje vi skulle hatt en terminliste inne på skjult. Så blir det litt mer hemmelig for de som ikke vil ha det på åpent forum :)

Om vi vil ha ny terminliste på åpent forum også, så kan jeg hjelpe til å lage en. Har jo tid også til å oppdatere den, men vil ikke ta fra @Lillemirakel2020 jobben om hun vil ha den. Men bare si i fra om jeg skal.

Back
Topp