Ny terminliste?

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Skulle vi lage ny terminliste nå, eller skal vi vente til OUL?
Husker vi hadde en tråd om dette, men finner den ikke igjen :)

Vi kan godt sette i gang en ny tråd også oppdaterer jeg terminlisten etter den :)

Men hvordan skal vi gjøre det? Skal vi ha en tidsfrist og de som ikke har skrevet seg på innen fristen blir tatt vekk? Eller er det litt slavisk hehe?

Sent from my iPhone using BV Forum

Snakket dere ikke om å oppdatere terminlisten i slutten av mnd, siden mange har falt bort :(

Appen

Var snakk om å oppdatere i slutten av mnd ja, stemmer.. Men det enkleste blir helt klart å vente til OUL, så slipper vi å oppdatere flere ganger :)

Mulig det er et dumt spørsmål, men skitt au; Dersom jeg vet med 100% sikkerhet at jeg ble befruktet 16.09.13 ... når har jeg da termin? Nytter ikke å gå ut i fra første dag i siste mens hos meg.

Får forskjellige terminer avhengig av hvilken terminkalkulator jeg bruker, serru! :smiley-angry003

Kan godt vente til etter oul:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mulig det er et dumt spørsmål, men skitt au; Dersom jeg vet med 100% sikkerhet at jeg ble befruktet 16.09.13 ... når har jeg da termin? Nytter ikke å gå ut i fra første dag i siste mens hos meg.

Får forskjellige terminer avhengig av hvilken terminkalkulator jeg bruker, serru! :smiley-angry003

Du må bare vente til oul for å få sikker dato. Selv om du hadde el og sex den 16, så kan det være noe avvik. Sånn var det med eldste her. Er ikke så lenge igjen nå, så får bare smøre seg med tålmodighet:) Jeg har ingen termindato som jeg går etter enda, blir sikkert flytta på oul uansett tenker jeg.

Du må bare vente til oul for å få sikker dato. Selv om du hadde el og sex den 16, så kan det være noe avvik. Sånn var det med eldste her. Er ikke så lenge igjen nå, så får bare smøre seg med tålmodighet:) Jeg har ingen termindato som jeg går etter enda, blir sikkert flytta på oul uansett tenker jeg.

Vel, i og med at vi har brukt prøverør så vet vi jo på timen når det skjedde... kan vi allikevel bli satt frem/tilbake ved oul?

Vel, i og med at vi har brukt prøverør så vet vi jo på timen når det skjedde... kan vi allikevel bli satt frem/tilbake ved oul?

Ja, jeg tror det, for selv om dere vet når det ble satt inn, så vet dere ikke akkurat når det festa seg. Men det vil jo være minimal slingring, en dag, kanskje to (usikker på om det kan være to). Likevel viser terminkalkulatorer forskjellig, sånn sett er det jo lettere å forholde seg til oul, der sier de jo og hvor langt på vei du er og gir deg datoen.

Ja. Får vel bare smøre seg med tålmodighet her.. selv om tålmodighet er en av mine aller svakeste sider! :smiley-angelic006

Back
Topp