NY Terminliste for mai 2007, 1. innlegg oppdatert

Velkommen dere begge to!!!
 
Jeg aner ikke hvorfor du ikke får oppdatere jeg lenis...
 
Hei, kan jeg også få være med?
 
19 mai-07.
Anne-Lise,
28år,
stavanger rogaland,
SUS,
Har 1 gutt på 2,5 år fra før,
venter gutt nr 2
 
Velkommen til oss!!!
 
Du er satt på lista!!!
 
Hei............
 
Jeg har termin 7. MAI. Fått plass på ullevåll sykehus. Venter jente, er 32 år.
 
Gratulerer med jenta i magen litjtrøndern... oppdatert
 
Den vil ikke bli oppdatert... Prøver igjen på lørdag, blir borte i mårra!!!
 
ORIGINAL: lenis

er det noen som vet hvorfor når jeg forsøker å endre el oppdatere profilen min,så får jeg at e-post eller brukernavnet er allerede i bruk? jeg vet jo det er i bruk,jeg bruker det jo! er ikke så kjent m data generelt,kansje er jeg bare dum som ikke skjønner noe her nå el?


Du kan endre til en "fake" e-postadresse - og så endre tilbake til den egentlige etterpå..
Har jeg hørt - har ikke hatt behov for det selv, men vet det er mange andre som har måttet gjøre det..
 
litjtrøndern, beklager at jeg ikke har oppdatert deg, men jeg tror ikke du får lov til å få jente for jeg får ikke lov å oppdatere!!! [;)][:(]
 
Flytter du meg (fra 16.mai) til 14.mai?
Det er da jeg har UL-termin[;)]
 
Velkommen på lista Mai Gull
 
Du er satt på ny termin Fiorellina!!! Med et lite jentegull i magen!!!
 
Og Litjtrøndern!!! Endelig fikk jeg lov å oppdatere deg!!! Så nå har du jentenurk i magen du også!!!
 
Kan jo kanskje fylle inn litt flere opplysninger om meg også i samme slengen[:)]
Jeg bor i trondheim, og skal føde på st.olavs. Navnet mitt er Tine. Jeg venter en liten prins[:)]
 
Blir vist ikke helt oppdatert jeg.

Sommersmil
Termin 20 mai
Venter jente
Bor ålesund (føde Ålesund sykehus)
Er 23 år
Har 0 barn fra før
 
Kom gjerne med mer oppdateringer!!! Jeg oppdaterer gjerne!!!
 
Prøvd tidligere å få satt meg opp på terminlista, men jeg får vist ikke være med jeg[:(]
 
Det var ikke meninga elkva!!! skal se om jeg finner dine data så skal jeg legge deg inn med en gang!!!
 
BEKLAGER MASSE
 
Beklager så mye elkva, nå er du med, det var det problemet jeg hadde med oppdateringa en stund tenker jeg!!!
 
Jeg må få vite termindatoen din!!!
 
[:D]Hei!
Jeg har termin 11. mai 2007 og er 31 år. Dette blir vårt andre barn![;)]
 
Back
Topp