Ny termingruppe på meg

Halu

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Hadde ingen problemer i svangerskapet så fikk et lite sjokk når lille gutt kom 9 uker før tiden. Termin 12.02. Fødsel gikk fint og de tar godt vare på oss på Sus. Han fikk full score på testene når han ble født, bruker cpap og sonde. :Heartblue
 
Så skummelt men veldig bra de tar godt vare på dere! Gratulerer så masse med den lille gutten:Heartblue

Ønsker deg og dere masse lykke til og alt godt:Heartred
 
O, skjønner at det var et like sjokk. Velkommen skal du være :) Håper det går bra med den lille <3
 
Gratulerer! Håper det går med dokker til tross for sjokket (som er fullt forståeleg)
Velkomen inn hit til desse flotte høggravide/nybakte mødrene! :)
 
Hadde ingen problemer i svangerskapet så fikk et lite sjokk når lille gutt kom 9 uker før tiden. Termin 12.02. Fødsel gikk fint og de tar godt vare på oss på Sus. Han fikk full score på testene når han ble født, bruker cpap og sonde. :Heartblue
Oi! Så godt å høre det gikk bra!velkommen. Masse lykke til videre <3
 
Så godt det gikk bra!
 
Så bra det gikk bra og at dere blir godt tatt vare på❤️ Gratulerer så mye med lille og velkommen hit til oss❤️❤️
 
Gratulerer så mye :) Samme skjedde her med oss i uke 27 - var helt frisk og plutselig var jeg mamma (med noen dager innleggelse i mellomtiden). Håper tiden på NFI går knirkefritt og at han er kvitt både CPAP, high-flow, sonde og overvåkning om ikke så lenge ❤️
 
Gratulerer så mye :) Samme skjedde her med oss i uke 27 - var helt frisk og plutselig var jeg mamma (med noen dager innleggelse i mellomtiden). Håper tiden på NFI går knirkefritt og at han er kvitt både CPAP, high-flow, sonde og overvåkning om ikke så lenge ❤️
Fikk du i uke 27 denne gang, eller er det tidligere? Han prøver seg uten cpap nå og det ser ut som at det går fint. Skal prøve å få til litt amming de neste dagene :happy:
 
Fikk du i uke 27 denne gang, eller er det tidligere? Han prøver seg uten cpap nå og det ser ut som at det går fint. Skal prøve å få til litt amming de neste dagene :happy:

Mai 2018 :) Så bra :D
 
Gratulerer med vidunderet ♥️ Håper dere koser dere masse!
 
Back
Topp