Ny termindato så sent i svangerskapet :-)

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Utrolig gøy å få ny termindato som er fem dager før. Min menstermin var 12 oktober. Ultralyd i mai ga meg 18 oktober. Har ikke vært på ultralyd etter det før igår. Og da viste det seg at jeg er lenger kommet enn vi trodde. Ultralyden i mai var veldig uklar. Så antagelig har de målt litt feil. Det var veldig vanskelig å få gode bilder. Uansett så er det jo kjempe kjekt å finne ut det i innspurten :D

Utrolig gøy å få ny termindato som er fem dager før. Min menstermin var 12 oktober. Ultralyd i mai ga meg 18 oktober. Har ikke vært på ultralyd etter det før igår. Og da viste det seg at jeg er lenger kommet enn vi trodde. Ultralyden i mai var veldig uklar. Så antagelig har de målt litt feil. Det var veldig vanskelig å få gode bilder. Uansett så er det jo kjempe kjekt å finne ut det i innspurten :D

Når e den nue terminen? :)

Så rart at de finner ut av sånt så sent da! Men vil tro det er ganske greit med tanke på at det i hvert fall er tidlgiere enn fra OUL :p Hehe..

Rart at de bestemte seg for det så sent da :-) Men veldig greit for deg ;-) 5 dager kortere ventetid forhåpentligvis :D

Hehe ;) ja sånn går det når dem ikkje kan måle ordentlig.... Så nå har du fått en termin som stemmer mer med din menstermin ;)
På meg målte dem jo og feil på første oul, men eg nekta jo på det så derfor blei eg henvist videre te sykehuset uka etter og der målte dem rett....

Det virker som om de kan måle feil på oul ja. Særlig hvis fosteret ligger vanskelig til. Men det er kjekt når det er nærmere enn de trodde enn motsatt.
Den nye terminen er 13 oktober.
Utrolig å tenke på at i neste uke er vi inne i den 'store' måneden :D:D

Så greit da :) Alltid gøy å bli flyttet fram :)

Sååå spennende og gøy at vår mnd snart kommer!! :D Gleder meg SÅÅÅ :D :D

Det virker som om de kan måle feil på oul ja. Særlig hvis fosteret ligger vanskelig til. Men det er kjekt når det er nærmere enn de trodde enn motsatt.

Samme termin som meg :D Det skal bli så stas å bikke oktober, ja! Da nærmer det seg jo for alvor! :D:D

Ja ho som målte på meg målte fstisk hele 14 dager feil..... Stooor grunn til at jeg nektet ;)
Åååå nå har du jo snart bare 14 dager igjen....
Tenk nå kan det skje når som helst ;)

Back
Topp